• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΙΚΗ' | 12 Δεκεμβρίου 2014, 00:21

    Είναι αδιανόητο να πετάτε από την αξιολογητική διαδικασία τους ειδικούς για επικοινωνία και κίνηση.Η σωστή διάγνωση είναι το πρώτο και σημαντικότερο για όλη τη μετέπειτα πορεία ενός παιδιού. Δε νοείται σωστή διάγνωση χωρίς την αξιολόγηση της επικοινωνίας και κινητικότητας ενός παιδιού, χωρίς τη διεπιστημονική προσέγγιση μιας δυσκολίας. Από τότε που λειτούργησε η διεπιστημονικότητα και σταμάτησε η πανεπιστημοσύνη έχετε υπόψη σας το ρυθμό ανάπτυξης ελληνικών διεπιστημονικών ερευνών;Έχετε σκεφτεί την αξία όλων αυτών των εργασιών σε μία χώρα που το 2000 έβγαλε τους πρώτους αποφοίτους λογοθεραπείας όταν στο εξωτερικό η συγκεκριμένη επιστήμη ανθούσε δεκαετίες πριν;Αλλά ξέχασα θα τους καλούν από τα γειτονικά σχολεία..Σας προσκαλώ να βρείτε όχι τα σχολεία που έχουν μόνιμους λόγο,έργο,κτλ.αλλά τα σχολεία που έχουν συσταθεί οργανικές θέσεις γι΄αυτές τις ειδικότητες.Κι αναφέρομαι στα ειδικά σχολεία... Θα σας θυμάμαι λοιπόν σαν το υπουργό που αφαίρεσε από το κάθε ελληνόπουλο το δικαίωμα να λάβει δωρεάν μια σωστή διάγνωση αφού το δικαίωμα στη δωρεάν θεραπεία το έχουν στερήσει κάποιοι πριν από εσάς...