• Σχόλιο του χρήστη 'Νεκταρία' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 14:58

    Για τις αποσπάσεις: Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι τις θεωρούν εν γένει αξιόμεμπτες. Και στο Υπουργείο και σε άλλες σχετικές με την εκπαίδευση υπηρεσίες υπάρχει πολλή διοικητική δουλειά, για την οποία η γνώση των εκπαιδευτικών θα ήταν πλεονέκτημα. Από την άλλη, με την έλλειψη σχεδιασμού που επικρατεί στους διορισμούς και τους παραλογισμούς που συνεπάγεται, υπάρχουν ειδικότητες που οι εκπαιδευτικοί πλεονάζουν άθελά τους. Δεν είναι καθόλου κακό οι άνθρωποι αυτοί να αποσπαστούν σε διοικητικές θέσεις. Αν σταματήσουν να μοριοδοτούνται οι θέσεις αυτές με τα μόρια των ακριτικών νησιών και της παραμεθορίου (το οποίο είναι εντελώς άδικο και πρέπει να σταματήσει), τότε θα κάνουν αίτηση αυτοί που ενδιαφέρονται πραγματικά. Ας δημοσιοποιούνται οι θέσεις αυτές εγκαίρως και ας καθιερωθεί μία αξιοκρατική διαδικασία για την κάλυψή τους. Ναι μεν οι εκπαιδευτικοί διορίζονται για να διδάσκουν, αλλά όταν το ίδιο το κράτος τους παροπλίζει (όπως έχει κάνει με εμάς τους ξενόγλωσσους), κάποιοι προτιμούν τη διοικητική δουλειά από το κατ' επίφαση μάθημα. Ας θεσπιστούν επίσης αντικειμενικά κριτήρια για τις αποσπάσεις στα πανεπιστήμια. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έχουν τα προσόντα για να προσφέρουν και σε αυτού του είδους την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά τους λείπει το μέσον. Δώστε επίσης τη δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς το επιθυμούν να μεταταγούν στις διοικητικές υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ (τί θα γίνει αλήθεια με το περίφημο ενιαίο μισθολόγιο; Γιατί να είναι οι υπάλληλου του ΥΠΕΠΘ οι πιο κακοπληρωμένοι όλου του ελληνικού δημοσίου;)