• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΛ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:04

    1. Πρέπει να βρεθεί αντικειμενικός τρόπος αποσπάσεων και όχι να τρέχει ο καθένας να βρεί μέσο! 2. Δε θα μου περνούσε ποτέ από το μυαλό ότι οι αιτίες για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών βρίσκονται στο σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών, όπως κάνετε τη σύνδεση στη διαβούλευση ! Η συνάφεια αυτών των δύο είναι πολύ μικρή σε σχέση με άλλους λόγους, πχ ότι τα παιδιά μπορούνε και περνάνε τα μαθήματα στο Λύκειο με βαθμούς κάτω από τη βάση. Αλίμονο αν ο λόγος που κάποιος μπορεί να τελειώσει λύκειο τραγικά ανορθόγραφος και χωρίς να ξέρει καν προπαίδεια ήταν το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των καθηγητών ! Ενας στους τρείς φέτος στιν πανελλαδικές έδωσε σχεδόν λευκή κόλλα, και λέτε ότι έχει σχέση το σύστημα μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών ; ( Λυπάμαι μόνο τους γονείς τους που κόψαν από αλλού και πληρώσαν και φροντιστήριο ! ) Τις αιτίες για τις χαμηλές επιδόσεις των μαθητών πιστεύω πως πρέπει να τις αναζητήσετε αλλού !