• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Αναστασιάδης' | 16 Ιανουαρίου 2016, 20:18

    Άρθρο 14, παρ. 7 του νομοσχεδίου: Στην συγκρότηση των Εκλεκτορικών Σωμάτων για εκλογή Διευθυντή Ερευνητικού Κέντρου ή Ινστιτούτου, το εδάφιο β της παραγράφου προτείνει να ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ δύο (2) μέλη από τα επτά (7) του Εκλεκτορικού από το «σύνολο του ερευνητικού προσωπικού του Κέντρου ή του Ινστιτούτου». Το άρθρο αυτό κάνει ακόμη χειρότερες τις διαδικασίες που υπήρχαν στο άρθρο 16, παρ. 10 του Ν.4310/2014 (προέβλεπε πως 7 από το σύνολο των 21 εν δυνάμει εκλεκτόρων που πρότεινε το Κέντρο ή το Ινστιτούτο στο ΕΣΕΤ να προέρχονται από τους Ερευνητές του εν λόγω Ινστιτούτου -και μετά Κέντρου- και 2 από αυτούς να είναι μέλη της 7-μελούς Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφιοτήτων) διότι, πλέον, την επιλογή δεν την κάνει το ΕΣΕΚ ή ο αρμόδιος Υπουργός. Είναι επίσης αξιοπρόσεκτο πως εάν δεν σταλούν τα ονόματα από το Κέντρο ή το Ινστιτούτο, τα ορίζει το ΕΣΕΚ και όχι ο Υπουργός. Είναι αδιανόητο για εμένα να συμμετέχουν στην Επιτροπή Αξιολόγησης για θέση Διευθυντή Ερευνητές του Ινστιτούτου οι οποίοι εν δυνάμει είχαν ή έχουν ή θα έχουν σχέση εξάρτησης από τον εν λόγω Διευθυντή. Τα άρθρο θα μπορούσε να προβλέψει ποσόστωση όσον αφορά Ερευνητές σε σχέση με Μέλη ΔΕΠ αλλά πρέπει να αποκλείσει τους Ερευνητές και τα Συνεργαζόμενα Μέλη ΔΕΠ του Ινστιτούτου και του Κέντρου (οι τελευταίοι λόγω πιθανών φιλικών ή εχθρικών σχέσεων με τους Υποψηφίους).