• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΙΖΑ ΜΑΓΚΛΑΡΗ' | 6 Αυγούστου 2016, 14:11

    1.Οι εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, και φυσιοθεραπευτές που αποτελούν την υποστηρικτική ομάδα μέσα στα σχολεία, από πού θα λάβουν την εκπαίδευση τους για το πώς να δρουν σε εκπαιδευτικό πλαίσιο; Δεν υπάρχει τέτοια κατάρτιση στον ελληνικό χώρο, και σε κράτη του εξωτερικού όχι μόνο υπάρχει ειδική εκπαίδευση στους ονομαζόμενους "σχολικούς θεραπευτές" αλλά και αυστηροί νόμοι οι οποίοι διέπουν το έργο τους, το ρόλο τους, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τους -μεταξύ άλλων-. 2. Επίσης, πότε θα καταργηθεί ο "θεσμός της ιδιωτικής συνοδείας" (κοινώς πληρώνουν οι γονείς ιδιωτική συνοδεία σε δημόσια σχολεία και μάλιστα επί το πλείστον "μαύρα") τον οποίο προτείνουν και ενισχύουν όχι μόνο διευθυντές και δάσκαλοι, αλλά και τα κεδδυ; 3. Υπάγονται τα ιδιωτικά σχολεία κάτω από την ίδια νομοθεσία ειδικής αγωγής; Ίση εκπαίδευση και δικαιώματα για όλους; 4. Με προσχολικά προγράμματα (3-5 ετών) και ημερήσια προγράμματα πρώιμης παρέμβασης (0-3 ετών) υπάρχει σχεδιασμός ειδικής αγωγής; 5. Η ανάγκη για εκπαίδευση και εφαρμογή των νόμων προς και από όλα τα στελέχη σχολείων, και γραπτή ενημέρωση των αρχών, δικαιωμάτων και μη, και διαδικασιών για την προετοιμασία και ένταξη στην ειδική αγωγή προς τους γονείς των παιδιών, γιατρούς, παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία κλπ. είναι πλέον αναγκαιότητα. Οι γονείς είναι κυριολεκτικά έρμαια της γνώμης του κάθε "ειδικού". Να υπάρξει ενεργή γραμμή ενημέρωσης στο Υπουργείο. Σας ευχαριστώ - Ελίζα Μάγκλαρη, Πιστοποιημένη Παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια