• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλειος Σπανός' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 11:34

    Είναι γνωστό σε όλους ότι το σύστημα διορισμών, τοποθετήσεων, αποσπάσεων και γενικότερα της οργάνωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού του ελληνικού σχολείου στηρίζει ρουσφετολογικούς μηχανισμούς της εκάστοτε κυβέρνησης αλλά και μικροπολιτικής εξυπηρέτησης-εκμετάλλευσης αιρετών και άλλων, σε τοπικό επίπεδο. Όποιος διατείνεται για υπερβολές ή για το αντίθετο μάλλον δεν γνωρίζει ότι υπάρχουν σχολεία, από τα οποία απουσιάζει το 50, 60 ακόμα και το 70% του τοποθετημένου μισθοδοτούμενου προσωπικού του. Μάλλον δεν γνωρίζει ότι για 10 απαιτούμενες ώρες ΠΕ01, μπορεί να είναι τοποθετημένοι ακόμα και 6 (έξι) εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ01, δηλαδή είναι τοποθετημένες 126 ώρες ενώ απαιτούνται 10! Μάλλον δεν γνωρίζει ότι κάποιοι μαθητές της Γ΄ λυκείου που θα δώσουν σε λίγους μήνες πανελλαδικές εξετάσεις, αρχίζουν κάποια μαθήματα, πανελλαδικά εξεταζόμενα τον Οκτώβριο, Νοέμβριο ή ακόμα και το Δεκέμβριο. Έτσι λοιπόν: 1. Ο προγραμματισμός, οργάνωση, τοποθετήσεις, αποσπάσεις και κάθε μετακίνηση να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 30 Ιουνίου. Οι όποιες αλλαγές προκύψουν από τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου να αντιμετωπίζονται σε τοπικό επίπεδο. 2. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν αρκετά χρόνια διοικητικής εμπειρίας και επιθυμούν να συνεχίσουν να προσφέρουν διοικητικές υπηρεσίες, να μεταταχθούν απελευθερώνοντας μάχιμες εκπαιδευτικές θέσεις 3. Οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε μη εκπαιδευτικές θέσεις, να τοποθετούνται στη Διεύθυνση του νομού ελευθερώνοντας την οργανική ή προσωρινή θέση του σχολείου 4. Αυτονόητο είναι ότι κανένας εκπαιδευτικός που αποσπάτε για οποιοδήποτε λόγο, ή έχει «επαπειλούμενη» δεν έχει το δικαίωμα να παίρνει τα ίδια μόρια με τη-ο συνάδελφό του που υπηρετεί τη θέση στην προβληματική η παραμεθόρια περιοχή. Επίσης αυτονόητο θα πρέπει να θεωρείται ότι ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ (εκτος υγείας) δεν φεύγει από τη θέση του ανδεν αντικατασταθεί. Το δημόσιο συμφέρον απαιτεί στις 11 Σεπτεμβρίου ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ να ξεκινούν ταυτόχρονα τα μαθήματά τους, όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες εκπαιδευτικά χώρες. Δεν υπάρχουν έξυπνοι λαοί ούτε εξυπνότεροι πολιτικοί. Υπάρχει πολιτική βούληση, υπάρχει δημόσιος έλεγχος και συνείδηση για τον ευαίσθητο χώρο της παιδείας. Ευχαριστώ