• Σχόλιο του χρήστη 'Παρασκευάς' | 7 Αυγούστου 2016, 18:09

    Δεν νοείται να μην αναγνωριστεί προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση σε δάσκαλο/α ή εκπαιδευτικό της Γενικής Αγωγής που έχει στο δυναμικό της τάξης του έστω κι έναν/μια μαθητή/μαθήτρια με διάγνωση από το ΚΕΔΔΥ ότι χρήζει Ειδικής Εκπαίδευσης.Από την στιγμή που ο/η συγκεκριμένος μαθητής/τρια εντάσσεται στην εκπαιδευτική διαδικασία κι αλληλεπιδρά με τον/την εκπαιδευτικό της Γενικής Αγωγής είναι χρέος να δηλωθεί ότι η όλη εκπαιδευτική διαδικασία βασίζεται στις αρχές και της Ειδικής Εκπαίδευσης όπως και της Γενικής, φυσικά. Εξάλλου, φαίνεται κι από το προαναφερθέν παράδειγμα ότι η Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Γενική Αγωγή. Επιπλέον, ο μεγαλύτερος όγκος των μαθητών/τριών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης φοιτούν στην Γενική Αγωγή. Άρα, συμπερασματικά δεν νοείται δάσκαλος/α ή εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής χωρίς πλήρη κατάρτιση και πολυετή εμπειρία σε τάξεις της Γενικής Αγωγής.Λοιπόν, δεν υφίσταται η Ειδική Αγωγή μόνη της,αυτόνομα δηλαδη. Από την στιγμή που Παιδαγωγικές Θεωρίες της Γενικής Αγωγής εφαρμόζονται κατά κόρον στην Ειδική, η ύλη είναι κοινή αναφορικά με την παράλληλη στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης τότε είναι αντιληπτή η απόλυτη συνάφεια της Ειδικής με την Γενική. Άρα,αναγνώριση της προϋπηρεσίας οσων υπηρετούν στην Ειδική και ως προϋπηρεσία στην Γενική.Προϋπόθεση οσων εργαζονται στην Ειδική Αγωγή να λαμβανουν υποχρεωτικα παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) το οποίο αφορά τους αποφοίτους του Βόλου και του Μακεδονίας Απαραιτητο όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή για 5 συναπτά έτη να εργαστούν έπειτα στην Γενική για 2-3.