• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:01

    Αγαπητή κυρία υπουργέ, παρακολουθώντας τη διαδικτυακή διαβούλευση όλες αυτές τις ημέρες καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το σύνολο των εκπαιδευτικών συμφωνεί σε βασικά ζητήματα όπως:1) διατήρηση του 24μηνου και Ασέπ 2) διατήρηση του 60/40 μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταβατική περίοδος( το χρονικό διάστημα πρέπει να είναι τέτοιο που να καλύπτει τους συναδέλφους) 3) φυσικά την αύξηση του αριθμού των διορισμών 4) πραγματοποίηση του διαγωνισμού του ασέπ ανά διετία σε προκαθορισμένη ημερομηνία ( γιατί συνήθως ξεκινάμε από Οκτώβρη και δίνουμε Ιανουάριο- κατά τη γνώμη μου η ημερομηνία πρέπει να είναι καθορισμένη ,ώστε να μπορεί ο καθένας να κάνει τον προγραμματισμό του. Η ύλη του να είναι επίσης καθορισμένη και σαφής και γιατί όχι να προτείνεται βιβλιογραφία και να μην προσπαθούμε να ψυχανεμιζόμαστε το ύφος και στυλ του κάθε διαγωνισμού αλλά και να μην έχουμε δύο σωστές απαντήσεις ανάλογα με τη διατύπωση ή τα διαφορετικά συγγράμματα)5) οι αποσπάσεις πρέπει να γίνονται με τον τρόπο που προτείνετε αλλά χωρίς εξαιρέσεις για κάποιους που έχουν τα "κονέ", όπως εσείς έχετε πει και φυσικά να σταματήσει η μοριοδότηση ακριτικών περιοχών να ακολουθεί τον αποσπασμένο εκπαιδευτικό. Όμως θα επαναλάβω ( γιατί αυτό αποτελεί το δεύτερο σχόλιο μου) ότι πρέπει να καταργηθεί ο αναξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης και σε εκκλησιαστικά λύκεια, οαέδ, σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, Ταδ, Σιβιτανίδειο,γιατί εάν δε γίνει δεν μπορούμε να μιλάμε για ίσους όρους και διαφάνεια. Επίσης πάρτε τη γενναία απόφαση και προγραμματίστε πόσους εκπαιδευτικούς χρειάζεστε,ώστε να μην εισάγονται στα πανεπιστήμια τόσοι υπεράριθμοι για την αγορά εργασίας. Συγκεκριμένα στον κλάδο των φιλολόγων είναι απαράδεκτο να υπάρχουν 4 σχολές σε κάθε μεγάλη πόλη από τις οποίες να αποφοιτούν εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας. Δεν υπάρχει περίπτωση να απορροφηθούν, όσο και να αυξηθούν οι διορισμοί. Τέλος, για το ζήτημα του κατά πόσο το υπάρχον εκπαιδευτικό δυναμικό επαρκεί και για το θέμα της αξιολόγησης , θα πρέπει να φροντίσετε ο αριθμός των παιδιών στις τάξεις να μη ξεπερνά τα 15 με 17, όπως συμβαίνει και με τα ιδιωτικά σχολεία, στα οποία γίνεται πραγματικά δουλειά αλλά και να επιμορφώνετε τον εκπαιδευτικό συνεχώς και συστηματικά. Ακούστε, λοιπόν την κοινωνία και αγγίξτε το πρόβλημα με ευαισθησία και ανθρωπιά. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή