Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Παρ. | 10 Αυγούστου 2016, 11:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστή η τροπολογία που αποκαθιστά τα δικαιώματα των ΠΕ 70 και ΠΕ 60 στις οργανικές θέσεις στην ειδική αγωγή, θέσεις στις οποίες πολλοί υπηρετούν από την πρώτη μέρα της ίδρυσής τους.Δεν είναι δυνατόν η εμπειρία τόσο σε δομές γενικής, όσο και σε δομές ειδικής αγωγής και η προσφορά των εκπαιδευτικών αυτών στους μαθητές με ειδικές ανάγκες- η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε χωρίς στοιχειώδη υλικοτεχνική υποδομή και χωρίς τη συνδρομή ειδικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού επί σειρά ετών στις περισσότερες περιπτώσεις- να διαγράφεται, επειδή δεν έχουν βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή, τη στιγμή μάλιστα που τα τμήματα που παρέχουν σπουδές στην ειδική αγωγή ιδρύθηκαν πολύ αργότερα. Για παράδειγμα, εγώ παρακολούθησα διετή μετεκπαίδευση στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, ύστερα από εξετάσεις που έδωσα το 1992, έχοντας συμπληρώσει την απαιτούμενη 5ετή προϋπηρεσία στη γενική αγωγή, μετεκπαίδευση που περιελάμβανε και πρακτική άσκηση. Υπηρετώ περίπου 20 χρόνια στην ειδική αγωγή και κάποιοι θεωρούν δίκαιο το να χάσω τη θέση που κατέχω; Ασφαλώς και πρέπει να γίνουν άμεσα διορισμοί των ΠΕ 71 και ΠΕ 61, αρκετά έχουν ταλαιπωρηθεί τόσα χρόνια (και μαζί με αυτούς και η ειδική αγωγή). Όμως το να χάσουν τις θέσεις τους οι εκπαιδευτικοί που εδώ και χρόνια υπηρετούν σε αυτές, υποβαθμίζοντας τις γνώσεις, την εμπειρία και την αγάπη που έχουν για τη δουλειά τους σε καμιά περίπτωση δε συνιστά δικαίωση, αντίθετα διχάζει το εκπαιδευτικό σώμα.