• Σχόλιο του χρήστη 'Κική Παπαδημητρίου' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 20:04

    συνέχεια 2. Ότι οποιοσδήποτε προσωπικός αγώνας του (πτυχίο, δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό, συμμετοχή σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία), πάνε περίπατο. 3. Ότι η πολύδυναμη προσωπικότητά του (γνώσεις, διάθεση για δουλειά, μεταδοτικότητα, όρεξη για διάπλαση παιδικών χαρακτήρων) θα εξαρτάται από την χαντζάρα (ΑΣΕΠ), αλλά και από τον ίδιο τον Προκρούστη (κράτος). Δεν λέω να καταργηθεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Ας αποτελεί και αυτός αφού θα γίνει πρώτα μια πλήρης αναμόρφωσή του, ένα από τα πολλά κριτήρια. Αλλά μόνο ένα. Όχι το μοναδικό. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΟΤΑΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΣ. Είναι εύκολο να καταστρέφετε κα Διαμαντοπούλου, αλλά για να οικοδομήσετε ξανά χρειάζεστε και πάλι κάποια υλικά. Και η προχειρότητα με την οποία βλέπω να διατυπώνεται το σχέδιό σας, δείχνει ότι στερείστε από αυτά. Ο ακρογωνιαίος σας λίθος το ΑΣΕΠ, δεν αναγεννά για τους Εκπαιδευτικούς ούτε και για την Εκπαίδευση καμιά ελπίδα. Καμιά προσδοκία. Αν προστεθεί και η στενη τριετής παρακολούθηση του «δόκιμου» από κάποιον προϊστάμενο, καμιά ελευθερία. Καμιά δημιουργία. Δεν έχουμε μόνο οικονομική κρίση κα Υπουργέ. Έχουμε κρίση αρχών, αξιών, ιδεών, μετρήσιμων μεγεθών, οργάνωσης και ελευθερίας του πνεύματος. Για σκεφτείτε το. Για όλα αυτά εσείς προτάσσετε για τους εκπαιδευτικούς μια πανάκεια. Μια πανάκεια χωρίς καν φαντασία. Ένα παλιό, κουρασμένο και φθαρμένο ΑΣΕΠ. Δεν σας φαίνετε αυτό ότι είναι πολύ λίγο; Δεν έχουμε το δικαίωμα κι εμείς να σκεφτούμε ότι αυτό το λίγο προέρχεται εκ του πονηρού;