• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Παπαγεωργίου' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:35

    Ξεκινώ με τις εξής παραδοχές : • Η κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης και η κάθε ειδικότητα εκπαιδευτικού έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες . • Το ΑΣΕΠ δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι με το σύστημα των εξετάσεων μπαίνουν οι καλύτεροι και όλοι όσοι μένουν έξω είναι ακατάλληλοι .Οφείλει την ύπαρξη του στη πληθώρα αδιόριστων εκπαιδευτικών .Είναι ένα σύστημα επιλογής που δεν θα είχε λόγω ύπαρξης αν οι θέσεις εργασίας ήταν περισσότερες από αυτούς που ζητούσαν εργασία . • Κανένας δεν μπορεί να ανατρέπει οικογενειακούς προγραμματισμούς ετών . • Δεν μπορεί οι εκπαιδευτικοί να «πληρώνουν» τα λάθη των προηγούμενων ετών . • Δεν είναι δυνατόν να εργάζονται στην ίδια σχολική μονάδα και στο ίδιο τμήμα μόνιμοι , αναπληρωτές και ωρομίσθιοι , να παράγουν το ίδιο έργο και να έχουν διαφορετικά δικαιώματα και αμοιβές . Πρέπει λοιπόν : • Να μην κυριαρχήσει λογική νομοσχεδίου «σκούπα» αλλά να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες της κάθε βαθμίδας . • Να μην υπάρξει κανένας αιφνιδιασμός . • Να παραμείνει το 60 / 40 • Να πάψει ο θεσμός του ωρομίσθιου και να συσταθούν οργανικές θέσεις ανά ομάδες σχολείων. • Να μοριοδοτούνται τα παιδιά με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε όσοι έχουν πολλά παιδιά να αποκτούν σημαντικό προβάδισμα διορισμού (Πχ. 1ο παιδί 2 ,μόρια 2ο ,παιδί 4μόρια ,3 παιδί 8 μόρια κτλ ). Στα υπόλοιπα να κρίνονται το ίδιο .