• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:41

    Δεν είναι, άραγε, άδικο ορισμένοι να εκμεταλλεύονται την ικανότητα τεκνοποίησης, ένα δώρο της φύσης που κάποιοι δε διαθέτουν, μόνο και μόνο για να καταλάβουν μια θέση στη Δημόσια Εκπαίδευση, χωρίς να υποβληθούν σε οιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης; ΝΑΙ στην υπέρ των πολυτέκνων κοινωνική ευαισθησία, ΟΧΙ στην υπέρ των πολυτέκων ισοπέδωση διαδικασιών και πρακτικών. Επιπλέον: ας κατανοήσουν όλοι πως η Εκπαίδευση δεν είναι ιππόδρομος να ποντάρουμε 50 -50 ή 60 (% των διορισμών μέσω ΑΣΕΠ)- 40(% μέσω της ιδιότυπης επετηρίδας της αναπλήρωσης και ωρομισθίας). Τα ίδια μέτρα και σταθμά πρέπει να ισχύουν για όλους ανεξαιρέτως. Ναι, να δοθεί χρόνος προσαρμογής στα νέα δεδομένα, χωρίς να εξοβελιστούν οι ήδη προσφέροντες σαν την τρίχα από το ζυμάρι, αλλά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας πάψει η κοροϊδία του παράθυρου και της μπαλκονόπορτας στην Εκπαίδευση. Πολύ σωστή η σκέψη για διενέργεια του γραπτού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικών σε ετήσια βάση. Απαραίτητη η βελτίωση του επιπέδου και του τρόπου διεξαγωγής του εν λόγω Διαγωνισμού (προτάσεις έχουν κατατεθεί σε τούτη τη διαβούλευση). Υπουργέ, ακούγωντας τη φωνή μας υψώστε κρυστάλλινα καθαρή τη δική σας φωνή, χωρίς πισωγυρίσματα και συμβιβασμούς και να είστε σίγουρη πως η στάση σας θα εκτιμηθεί.