• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης - Μάνος' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 21:56

    ΠΛΗΡΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ Η ανισοκατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού σε σχέση με τις πραγματικές διδακτικές ανάγκες των διαφόρων “περιοχών μετάθεσης” όντως υπάρχει εξ αιτίας πολλών παραγόντων, ενδεικτικά αναφέρουμε.  Την έλλειψη προγραμματισμού διορισμών από πλευράς Υπουργείου, με αποτέλεσμα την ύπαρξη αναντιστοιχίας μεταξύ των υπαρχόντων κενών και διορισμών κατά κλάδο και περιοχή.  Τη δυσκολία σε μεγάλο βαθμό, της αποτύπωσης της πραγματικής εικόνας σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας. Προτείνουμε την πλήρη μηχανογράφηση των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με κεντρική υποστήριξη του προγράμματος. Αυτό θα βοηθούσε πάρα πολύ, να γίνει στη βάση του μοντέλου του προγράμματος Νέστωρ που ήδη με επιτυχία χρησιμοποιούν τα Γενικά Λύκεια. Η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει μέχρι τώρα πάνω σε αυτό (ανάλυση), μας δείχνει την ανάγκη επέκτασης του σε όλες τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.