• Σχόλιο του χρήστη 'Σωτήρης' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:22

    Κα Διαμαντοπουλου, Έχετε ένα δύσκολο πρόβλημα μπροστά σας. Και πρέπει να εφαρμόσετε μια δίκαια λύση για την πρόσληψη των δασκάλων-καθηγητών όχι μόνο για αυτούς τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες τους αλλά και για να περάσει το αίσθημα της δικαιοσύνης και αξιοκρατίας στους μαθητές της τάξης και γενικά στις επόμενες γενιές. Που είναι λοιπόν η δικαιοσύνη-αξιοκρατία; Στο να απαξιώνετε η προϋπηρεσία των αναπληρωτών/ωρομισθίων;;; Στο να παίζει πρωτεύοντα ρόλο ένας γραπτός διαγωνισμός ολίγων ωρών;;; Στο να ξεχνάμε τις προηγούμενες επιτυχίες στον ΑΣΕΠ;;; Στο να βάζουμε να διαγωνιστεί γραπτά σε πανεπιστημιακά θέματα ένας 40ρης δίπλα σε έναν πρόσφατα πτυχιούχο;;; Στο να απαξιώνουμε το πτυχίο ενός νέου πτυχιούχου καλώντας τον να αποδείξει για άλλη μια φορά τις γνώσεις του;;; Στο να αγνοούμε κοινωνικά κριτήρια (ειδικές ανάγκες, αριθμό παιδιών κτλ.);;; Είναι δίκαιο μήπως ένας οικογενειάρχης με παιδιά ή ακόμα περισσοτερο τρίτεκνος ή πολύτεκνος να του ζητείται να διαβάσει για να περάσει ΑΣΕΠ. Μήπως η συσσώρευση γνώσεων από φροντιστήρια ΑΣΕΠ θα τον κάνει «άριστο» εκπαιδευτικό. Όλα τα παραπάνω είναι προφανή. Το υπάρχων σύστημα έχει σίγουρα τις αδυναμίες του. Σε αυτό όμως βασιστήκαν χιλιάδες άνθρωποι και οι οικογένειες τους και οργάνωσαν αντίστοιχα τις ζωες τους. Αν αυτοί όλοι που τώρα στελεχώνουν κατά ένα μεγάλο μέρος τα σχολεία νιώσουν αδικημένοι, η τάξη και οι μαθητές θα ωφεληθούν νομίζετε;;;;; Το αντίθετο. Θα τους επιβεβαιώσετε ότι το κράτος είναι ανίκανο να εφαρμόσει δικαιοσύνη και ότι είναι τελείως ανακόλουθο. Και αυτοί θα είναι οι μελλοντικοί πολίτες. Η ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ. ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ. ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΩΣ ΕΧΕΙ. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ με εκτίμηση ένας φυσικός εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα