• Σχόλιο του χρήστη 'Ρίτα' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:06

    Κυρία Υπουργέ, οι καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που επιλέξαμε να εργαστούμε στον τόσο δύσκολο αλλά και συγχρόνως συναρπαστικό χώρο της Ειδικής Αγωγής, για να μπορέσουμε να ενταχθούμε στους αντίστοιχους πίνακες προυπηρεσίας πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει σχετικό διδακτορικό-μεταπτυχιακό, ενώ όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάποιο μεταπτυχιακό στην Ελλάδα (λόγω περιορισμένων θέσεων και έλλειψης γνωριμίας με κάποιο Καθηγητή Πανεπιστημίου που να μπορεί να τους περάσει στις εξετάσεις) ή στο εξωτερικό (σε αυτή την περίπτωση εξαιτίας έλλειψης οικονομικής δυνατότητας ή/και αδυναμίας απομάκρυνσης από την Ελλάδα λόγω οικογενειακών καταστάσεων), πρέπει να έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον Σεμινάριο Εξειδίκευσης 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή. Επιπλέον πολλοί από εμάς επιμορφώνονται παράλληλα και στην εκμάθηση γραφής Braille και Νοηματικής. Γιατί λοιπόν πρέπει επιπλέον να δώσουμε και ΑΣΕΠ; Γιατί πιστεύετε ότι τα προσόντα επιμόρφωσης και η προυπηρεσία (που είναι τα κριτήρια αξιολόγησης των πινάκων της Ειδικής Αγωγής) δεν αποτελούν αξιοκρατικά κριτήρια αξιολόγησης; Για ποιο λόγο πρέπει να καταργηθούν οι πίνακες Ειδικής Αγωγής που μέχρι τώρα δεν ενοχλούν κανέναν, αντίθετα συμβάλουν με αξιοκρατία στο κοινωνικό έργο της πολιτείας; Δεν είναι δυνατόν από τη μια στιγμή στην άλλη να επιβάλετε χωρίς καμία προειδοποίηση την κατάργηση των ισχύοντων, εδώ και χρόνια, τρόπων επιλογής των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής, απαξιώνοντας τα προσόντα τους αλλά και την απίστευτη ταλαιπωρία που υφίστανται για να εξασφαλίσουν χρόνο με το χρόνο μήνες προυπηρεσίες. Η κατάργηση των πινάκων προϋπηρεσίας είναι τεράστια αδικία για χιλιάδες ωρομίσθιους και αναπληρωτές, τόσο της Ειδικής όσο και της Γενικής Εκπαίδευσης!