• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Κουφάκη' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:20

    Είμαι φιλόλογος καθηγήτρια με 25 χρόνια υπηρεσία στην εκπαίδευση.Παρακολουθώντας όλα αυτά τα χρόνια τον τρόπο προσλήψεων έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως όσο υπάρχουν δυο παράλληλοι τρόποι προσλήψεων θα διαιωνίζονται τα προβλήματα και οι αδικίες.Ο μόνος τρόπος να σταματήσουν οι αδικίες και η καταστρατήγηση του 60% και 40% είναι ο ΑΣΕΠ.Παρά το ότι είναι γνωστό πως πάρα πολλοί αδιόριστοι μάζεψαν μόρια προϋπηρεσίας με ανορθόδοξο τρόπο (είναι γνωστό πως γίνονταν οι προσλήψεις π.χ στην ΠΔΣ την τελευταία πενταετία)θεωρώ πως η προϋπηρεσία σαφέστατα πρέπει να προσμετράται για το διορισμό με μοριοδότηση για κάθε χρόνο προϋπηρεσίας αλλά αυτό να μη διαιωνιστεί με καινούριες προϋπηρεσίες.Ταυτόχρονα η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών-διδακτορικών να ενισχυθεί και να μοριοδοτούνται και άλλα κριτήρια που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος καθηγητής, όπως οι ξένες γλώσσες, πράγμα που ισχύει γενικά στο Δημόσιο. Άραγε η γνώση ξένων γλωσσών ή η γνώση Η/Υ δεν βοηθούν το εκπαιδευτικό έργο του καθηγητή οποιασδήποτε ειδικότητας, ιδιαίτερα σε μια εποχή που οι επαφές και τα προγράμματα συνεργασίας με σχολεία του εξωτερικού είναι απαραίτητες;Τέλος θα ήθελα να επισημάνω πως ο αριθμός που θα προσλαμβάνεται για κάθε ειδικότητα πρέπει να ανακοινώνεται όσο το δυνατόν ενωρίτερα και να μην παραβιάζεται στην πορεία.(Π.χ στον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ενώ είχε ανακοινωθεί ότι θα προσλαμβάνονταν 150 γυμναστές ,ένα μήνα πριν το διαγωνισμό ανακοινώθηκε ότι θα προσληφθούν 45.Αναλογία 1 στους 120 περίπου). Αυτό, βέβαια που πρέπει να συζητηθεί σε μια άλλη διαβούλευση είναι πώς ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θα βελτιωθεί ώστε να επιτυγχάνουν πράγματι οι πιο άξιοι και όχι οι πιο τυχεροί.