• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Ο.' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:42

    Σχετικά με το θέμα των μεταθέσεων : Προφανώς οι μεταθέσεις πρέπει να γίνονται για την κάλυψη πραγματικών κενών άρα κάθε μετάθεση πρέπει να αντιστοιχεί σε κενό σχολείου και όχι γενικότερα σε μία περιοχή. Αυτή τη στιγμή αν κάποιος μελετήσει τον τρόπο υπολογισμού των κενών (στέλνει η κάθε σχολική μονάδα κενά προς το Γραφείο, το οποίο τα ξαναυπολογίζει και τα στέλνει στη Διεύθυνση, το ΠΥΣΔΕ τα ξαναυπολογίζει και τα στέλνει στο υπουργείο που ανακοινώνει τον τελικό αριθμό !!!) θα καταλάβει πόσο παράλογος είναι με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε αυτή την άνιση κατανομή. Σχετικά με το θέμα των αποσπάσεων : Νομίζω το θέμα είναι αρκετά απλό. Χωρίς να μειωθούν οι αποσπάσεις αλλά αλλάζοντας τη ρύθμιση και ορίζοντας ότι ο κάθε εκπαιδευτικός θα παίρνει τα μόρια της περιοχής που βρίσκεται (και όχι της οργανικής) και φυσικά δεν θεμελιώνει δικαίωμα μετάθεσης αν βρίσκεται σε υπηρεσία τότε αυτόματα οι αιτήσεις απόσπασης θα μειωθούν δραστικά. Σχετικά με το θέμα των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε θέσεις διοικητικές επειδή όντως οι υπηρεσίες έχουν ελάχιστους υπαλλήλους διοικητικούς θα πρέπει το υπουργείο να αποφασίσει να προκηρύξει μέσω ΑΣΕΠ θέσεις διοικητικών για να καλύψουν τα κενά μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τις θέσεις των αποσπασμένων εκπαιδευτικών. Επίσης επειδή υπάρχουν εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες αποσπασμένοι για πάρα πολλά χρόνια θα μπορούσε να ζητήσει σε όσους επιθυμούν να μείνουν μόνιμα σε αυτή την θέση ελευθερώνοντας συγχρόνως τις θέσεις που κρατάνε στα σχολεία.