• Σχόλιο του χρήστη 'Παυλάκος Μαυροειδής' | 20 Αυγούστου 2016, 13:13

    Προτεινόμενες Προσθήκες 1. Στα Ενιαία Επαγγελματικά Γυμνάσια – Λύκεια συστήνονται οργανικές θέσεις ως εξής: α) μία (1) θέση Ψυχολόγου κλάδου ΠΕ23 β) μία (1) θέση Κοινωνικού Λειτουργού κλάδου ΠΕ30. Σύντομη Τεκμηρίωση Απαραίτητο για την πρόσληψη, μετάθεση ή απόσπαση ΕΕΠ και ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ είναι να υπάρχει οργανική θέση. Κατ ελάχιστο πρέπει να δημιουργηθεί μία θέση ΠΕ23 και μία ΠΕ30 οι οποίες είναι απαραίτητες σε κάθε ΣΜΕΑΕ. 2. Στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές της χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη, δύνανται να συστήνονται τμήματα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών. Σύντομη Τεκμηρίωση στις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές να μην υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμήματος, γιατί δεν είναι δυνατή η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ή από άλλο νησί ώστε να συγκεντρωθεί ο ελάχιστος αριθμός. Εάν παραμείνει αυτός ο περιορισμός τα ειδικά σχολεία στα νησιά, θα μπουν σε περιπέτειες. Στην τυπική εκπαίδευση δε υπάρχει περιορισμός στον ελάχιστο αριθμό μαθητών για τη δημιουργία τμημάτων γενικής παιδείας. Περιορισμοί υπάρχουν μόνο για τη δημιουργία τμημάτων τομέων, ειδικοτήτων, κατευθύνσεων, … και πάντα υπάρχει πρόβλεψη για τις νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές. Π.χ. ΥΑ 82029/Γ2/19-07-2011. 3. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος. Σύντομη Τεκμηρίωση Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή. 4. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των 6/θέσιων και πάνω σχολικών μονάδων έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των 12/θέσιων σχολείων της γενικής εκπ/σης δηλαδή 8 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτεται σε ενισχυτική διδασκαλία μαθητή ή μικροομάδων. Οι δ/ντες των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπ/σης στα οποία λειτουργούν έξι (6) και πάνω τμήματα έχουν διδακτικό ωράριο ανάλογο των σχολείων με αριθμό τμημάτων άνω των δώδεκα (12) της γενικής β/θμιας εκπ/σης δηλαδή 5 ώρες, το οποίο μπορεί να καλύπτει και με ενισχυτική διδασκαλία μαθητή, προγράμματα καινοτόμων δράσεων ή οποιονδήποτε τρόπο συμπλήρωσης προβλέπει η γενική νομοθεσία για τους εκπαιδευτικούς β/θμιας χωρίς εξαιρέσεις. Για τον υπολογισμό του ωραρίου στην περίπτωση λιγότερων τμημάτων, κάθε τμήμα Σ.Μ.Ε.Α.Ε. θα υπολογίζεται ως δύο τμήματα της γενικής β/θμιας εκπ/σης. Οι δ/ντές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. των οποίων το σχολείο αποτελεί και κέντρο στήριξης ενός Σ.Δ.Ε.Υ. ο χρόνος απασχόλησης τους στο δίκτυο, λογίζεται χρόνος διδακτικών καθηκόντων που αντιστοιχεί σε δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίος. Σύντομη Τεκμηρίωση να υπάρξει σαφής καθορισμός σε σχέση με την τυπική ώστε να γίνεται η ανάλογη μείωση ωραρίου. 5. Στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. εκτός από το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας εφαρμόζεται, με απόφαση του συλλόγου και πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης. Ανά δεκαπενθήμερο, μία ημέρα της εβδομάδας εκ περιτροπής, ορίζεται ως ημέρα δημιουργικής απασχόλησης και αφιερώνεται εξ ολοκλήρου σε αυτά. Τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης ανατίθενται με απόφαση του συλλόγου των καθηγητών ως συμπλήρωση ωραρίου, μέχρι δύο ώρες την εβδομάδα, σε μέλη του. Την ημέρα δημιουργικής όλοι οι διδάσκοντες βοηθούν στην υλοποίηση του προγράμματος. Σύντομη Τεκμηρίωση Δημιουργική απασχόληση προβλεπόταν στον 2817/2000 και υπήρχε θεσμοθετημένη στα ωρολόγια των ΕΓ. Ας αφεθεί ως δυνατότητα, ώστε οι σύλλογοι κατά περίπτωση να αποφασίζουν. Πιστεύω ότι είναι ένα κομμάτι που πρέπει να διατηρηθεί έστω και με αυτή τη μορφή. 6. Σχολικοί σύμβουλοι ΕΑΕ επιλέγονται για: ΣΜΕΑΕ προσχολικής ΕΠ κλάδων ΠΕ60.50 ή ΠΕ61 – Νηπιαγωγών ΣΜΕΑΕ πρωτοβάθμιας ΕΠ κλάδων ΠΕ70.50 ή ΠΕ71 – Δασκάλων ΣΜΕΑΕ δευτεροβάθμιας ΕΠ όλων των κλάδων (ΠΕ01.50, ΠΕ02.50, …, ΠΕ19.50, ΠΕ20.50) ανά κλάδο. Σύντομη Τεκμηρίωση πρέπει να γίνει διαχωρισμός μεταξύ των βαθμίδων εκπαίδευσης. Οι σύμβουλοι ΕΑ καλό είναι να ανήκουν στην βαθμίδα και την ειδικότητά τους