• Σχόλιο του χρήστη 'Πάνος' | 25 Σεπτεμβρίου 2016, 00:12

    Άρθρο 6, παράγραφος 2. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να γίνει υποψήφιος διδάκτορας και μη κάτοχος διδακτορικού. Ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις? Πρέπει επιτέλους να τελειώσει η αδικία στους πτυχιούχους πολυτεχνικών και γεωπονικών σχολών. Ένα έτος παραπάνω χωρίς καμία αναγνώριση ούτε καν στο να κάνεις κατευθείαν διδακτορικό όταν έχεις επιλέξει διπλωματική σε ερευνητικό τμήμα και η δουλειά είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή σε πολλά μονοετή μεταπτυχιακά. Αναγνώριση του 5 έτους επιπέδου μάστερ καθώς για να κάνεις ένα σοβαρό μεταπτυχιακό σε πολυτεχνείο χρειάζονται 2 χρόνια. Όμως μέχρι στιγμής ένας απόφοιτος πολυτεχνείου με ένα 2 ετη μάστερ εξισώνεται στο επίπεδο σπουδών με κάποιον από ΤΕΙ με ένα μονοετή μεταπτυχιακό. Δεν είναι αυτό άδικο? Με βάση το ευρωπαϊκό σύστημα σπουδών ects πρέπει αντίστοιχα να ξεχωρίζουμε και τα επίπεδα σπουδών. Τα 300 ects στις περισσότερες χώρες αναγνωρίζονται ως επιπέδου μάστερ.