• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Λιαλιάρης' | 6 Οκτωβρίου 2016, 16:40

    Θα πρέπει να δοθεί βαρύτητα στη διάκριση: α) μεταξύ ΜΠΣ μονοετούς, διετούς ή επιπλέον εκπαίδευσης, β) στη διάκριση και βαρύτητα των διδ. μονάδων κάθε εξαμήνου, γ) στη διάκριση καθαρά θεωρητικών από ΜΠΣ που έχουν εργαστηρικές ασκήσεις με αναλώσιμα ακριβά και εξειδικευμένα. δ) βαρύτητα επίσης στην εκπόνηση των πτυχιακών εργασιών και στη διάκριση μεταξύ θεωρητικών και ερευνητικών-εργαστηριακών πχ μοριακών - πτυχιακών εργασιών (που απαιτούν "ακριβά" αναλώσιμα, αλλά έχουν αυξημένο επιστημονκό κύρος) ε) βαρύτητα στα γνωστικά αντικείμενα, στην ποιότητα και αριθμό των διδασκόντων, στην πρόσκληση ξένων ομιλητών κλπ κλπ