• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώτα Ζ.' | 30 Μαρτίου 2017, 18:42

    Τα τρία αρνητικά πάνω στην συγκεκριμένη απόφαση είναι τα εξής: 1. Υποβαθμίζονται τα πτυχία των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής, αφού εξισορροπούνται τα δικαιώματα των αποφοίτων με αυτά των δασκάλων γενικής. Αν θεωρούμε ότι τα βασικά πανεπιστημιακά πτυχία δεν έχουν καμία αξία, γιατί δεν πηγαίνουν άραγε και της ειδικής να διδάξουν στις γενικές τάξεις με ένα σεμινάριο 400 ωρών (ρητορικό το ερώτημα) ;; 2. Δεν αναγράφονται πουθενά τα κριτήρια αξιοπιστίας των μεταπτυχιακών. Μιλώντας από προσωπική πείρα έκανα και η ίδια ένα μεταπτυχιακό που έχει αναγνωριστεί και διαπίστωσα εκ των έσω την προχειροδουλειά που γίνεται, χωρίς να παρέχονται ουσιαστικές γνώσεις, αποσκοπώντας μόνο στο κέρδος. Τους μαθητές άραγε τους σκέφτεται κανείς; 3. Αν η γενική αγωγή είχε απορρόφηση αυτός ο διάλογος δεν θα γινόταν ποτέ. Αυτό από μόνο του καταδεικνύει ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν παίρνεται με στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου της ειδικής αγωγής (ακούμε σεμινάρια, μεταπτυχιακά, επιπλέον προσόντα!), παρά για να μπορέσει να ικανοποιήσει η κυβέρνηση μία μεγάλη μερίδα ψηφοφόρων.