Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − ΠροσλήψειςΣχόλιο του χρήστη Β | 30 Μαρτίου 2017, 19:38
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επαγγελματικά δικαιώματα απορρέουν από τον βασικό τίτλο σπουδών και όχι από προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Εάν το Υπουργείο επιθυμεί να αναβαθμίσει την Ειδική εκπαίδευση τότε οφείλει να το κάνει μέσα από μία ολοκληρωμένη νομοθετική ρύθμιση και όχι με τροπολογίες και υπουργικές αποφάσεις. Το Υπουργείο ενισχύει την βιομηχανία των μεταπτυχιακών και τώρα πλέον και την βιομηχανία πιστοποιητικών παιδαγωγικής επάρκειας. Τέλος, η κατανομή των μορίων στα κοινωνικά κριτηρία είναι λάθος, καθώς παραλείπονται ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες όπως οι μονογονεϊκές οικογένειες και καθώς δεν προσμετρούνται όλα τα ανήλικα τέκνα από το πρώτο (κλιμακωτή μοριοδότηση από το πρώτο τέκνο που σίγουρα δεν πρέπει να φτάνει στις 7 μονάδες για την πολυτεκνία). Μία απαράδεκτη υπουργική απόφαση από πάρα πολλές απόψεις.