• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 30 Μαρτίου 2017, 23:20

    Έχοντας ως προτεραιότητα το καλό των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, πιστεύω ότι προσόντα όπως μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ειδική αγωγή θα έπρεπε να επιβραβεύονται και όχι να εξισώνονται με κοινωνικά κριτήρια που αφορούν την ύπαρξη περισσότερων των δύο τέκνων, ιδιαίτερα στην περίπτωση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των οποίων το βασικό πτυχίο δεν έχει καμία σύνδεση με την ειδική αγωγή. Συνεπώς, θεωρώ υπερβολική την προτεινόμενη μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, και κυρίως τα 7 και 3 μόρια για τους πολύτεκνους και τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς αντίστοιχα. Πόσο μάλλον όταν η αντίστοιχη μοριοδότηση για τα ακαδημαϊκά προσόντα που σχετίζονται άμεσα με την ειδική αγωγή, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό, προτείνεται να παραμείνουν στα 4 και 6 μόρια αντίστοιχα. Το υπουργείο παιδείας οφείλει να τοποθετήσει στις δομές της ειδικής αγωγής εκείνους τους εκπαιδευτικούς που θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να αντιμετωπίσουν τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε μαθητή με βάση τις εξειδικευμένες σπουδές τους. Στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής οφείλουμε να δώσουμε προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών των μαθητών με τον καλύτερο τρόπο. Δε συμφωνώ με την "κοινωνική πολιτική" που λαμβάνει χώρα σε βάρος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Κατανοώ την ανάγκη για εργασία των συναδέλφων εκπαιδευτικών που έχουν άνω των δύο τέκνων αλλά πιστεύω ότι η περιθωριοποίηση άλλων συναδέλφων που κατέχουν μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους δεν αποτελεί τη λύση σε αυτό το πρόβλημα.