Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Αναστασία | 30 Μαρτίου 2017, 23:49
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να αποσυρθεί άμεσα η τροπολογία.Η ειδική αγωγή χρειάζεται ευσυνέιδητους εκπαιδευτικούς με κατάρτιση.Η τετραετής φοίτηση δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία μετεκπαίδευση.Οι περισσότερες απο τις οποίες δεν περιέχουν πρακτική άσκηση και στηρίζονται σε καθαρά οικονομικά κριτήρια.Τεκμηριώνοντας την άποψή μου θα παραθέσω ένα παράδειγμα.Ένας νοσηλευτής με μεταπτυχιακό δεν μπορεί να γίνει γιατρός.Η ύπαρξη των διαφορετικών κλάδων εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς. Σε πρακτικό επίπεδο,οι περισσότεροι γονείς που έχουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πιστοποιούν την ανεπάρκεια μη ειδικών παιδαγωγών καθώς και οι σχολικές μονάδες.