• Σχόλιο του χρήστη 'Λυσιμαχος' | 5 Μαρτίου 2010, 17:03

    Ξεκινατε εντελως αναποδα.Πρωτα να αναβαθμισετε τα παν/μια με αξιολογηση εξωτερικη,μετα να πατε στις αλλες βαθμιδες εκπαιδευσης . Η αξιολογηση ολων των εκπαιδευτικων να ειναι υποχρεωτικη. Η κατασκευη τραπεζας προσοντων ,ειναι εκτος τοπου και χρονου,γιατι ποιος εγγυαται οτι στο αμεσο μελλον τα δεδομενα δεν θα αλλαξουν? Τους χιλιαδες ανεργους και υπο-απασχολουμενους πτυχιουχους τι θα τους κανετε? Ακομη και η ονομασια του υπουργειου σας δυσκολα διαβαζεται και ειναι λιγο φολκλορικη!..Μαθετε τα δυσκολα πραγματα τα κανετε ευκολα. Την μεγιστη Ελληνικη παραμετρο του συνδικαλιστικου κινηματος την εχετε λαβει υπ'οψη σας? Περαν των τυπικων προσοντων του εκπαιδευτικου προσωπικου μεσω ΑΣΕΠ,κρινεται αναγκαια και η δημοσια αντικειμενικη προφορικη συνεντευξη,καθως και μια δοκιμασια αυτου σε μια παρουσιαση ενος θεματος μπροστα σε μαθητες με ανοιχτες ερωτησεις.ΟΧΙ tests δεξιοτητων!.. Τελος, κανετε καταχρηση της προθεσης δια.Τα παντα ειναι διαβουλευση,διασκεψη, δια βιου μαθηση,διαπραγματευση,...