Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ | 31 Μαρτίου 2017, 18:23
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειμαι δασκαλα σε σχολειο και συνεργαζομαι πολυ συχνα με τους ανθρωπους της ειδικης αγωγης για διαφορους μαθητες μου που χρειαζονται βοηθεια εχω συνεργαστει και με πτυχιουχους ειδικης αγωγης καθαρα καθως και με πτυχιουχους γενικης αγωγης με μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη ειναι δυνατον να συγκρινουμε τις γνωσεις που παιρνει καποιος σε 4 χρονια ακριβως πανω σε αυτο τ αντικειμενο με τις γνωσεις που παιρνει καποιος σε 1-2 χρονο εξτρα σπουδων οι περισσοτεροι κατοχοι μεταπτυχιακου βασιζονται πανω στο δασκαλο της ταξης και δν μπορουν να κανουν μονοι κατι σημαντικο δν ξερω τι ισχυει στα αλλα σχολεια παντως στο δικο μου οσοι εχουν ερθει βοηθησαν ελαχιστα παιδια σε σχεση με ατομα που κατειχαν πτυχιο και ηξεραν πολυ καλυτερα τη δουλεια