• Σχόλιο του χρήστη 'Kourpetakis' | 6 Μαρτίου 2010, 21:26

    Νομίζω ότι αν δεν γίνει πραγματική Ποσοτική και Ποιοτική Αξιολόγηση Πανεπιστημίων δεν μπορούμε να μιλάμε για ισοδυναμία ΑΕΙ - ΑΤΕΙ Τα ΑΤΕΙ πολλές φορές είναι πολύ πιο επιστημονικά καταρτισμένά σε κάποιο τομέα (πχ Πληροφορική Αθηνών) σε σχέση με κάποιον επιστήμονα ΑΕΙ (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός κατεύθυνσης Ενέργειας). Δείτε μια ποσοτική μελέτη http://review.epe.org.gr/doc.php?q=5&d=al Το ότι Πανεπιστήμια και ΤΕΙ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα δεν σημαίνει ότι είναι ίδια γιατί πολύ απλά καμία σχολή (είτε ΑΕΙ είτε ΑΤΕΙ) δεν μπορεί να συγκριθεί έτσι απλά με μια άλλη. Χρειαζόμαστε αξιολόγηση από ανεξάρτητο φορέα και μετά κατάταξη στα επίπεδα. Θεωρώ επίσης πως ένα πρόγραμμα σπουδών δεν μπορεί να οδηγεί σε δικαιώματά σε δύο γνωστικά αντικείμενα για παράδειγμα οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί πρέπει να διαλέξουν αν θα είναι Πληροφορικοί ή Ηλεκτρολόγοι και να καταταχθούν στα ανάλογα μητρώα. Είναι αντισυνταγματικό και σε βάρος όλων των υπολοίπων πτυχιούχων / διπλωματούχων ΑΕΙ / ΑΤΕΙ