Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 31 Μαρτίου 2017, 22:20
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο βασικός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή προσφέρει όλες εκείνες τις γνώσεις που κανένα μεταπτυχιακό και διδακτορικό δεν προσφέρει. Ακουμπάει όλο το φάσμα των αναπηριών και δεν εξειδικεύεται. Η απαξίωση της πρόταξης του βασικού πτυχίου δημιουργεί σοβαρές υποψίες! Στην χώρα τα τμήματα Ειδικής Αγωγής δημιουργήθηκαν σε μεταγενέστερο χρόνο γι' αυτό δεν επαρκούν τα άτομα. Οι Ειδικοί Παιδαγωγοί (ΠΕ71) είναι οι πρώτοι που πρέπει να στελεχώνουν τις δομές και μετά οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Κανείς δεν αρνείται την προσφορά και την προυπηρεσία στον χώρο, αλλά το φάσμα των γνώσεων έχει μεγάλη διαφορά. Δεν πρέπει μόνο η εύρεση εργασίας να μας αφορά αλλά και η προσφορά και το αποτέλεσμα στην δουλειά.