• Σχόλιο του χρήστη 'Maria G' | 8 Μαρτίου 2010, 14:13

    Σύμφωνους ναι αλλά θα πρέπει πρώτα το Υπουργείο να φιλτράρει τα επαγγελματικά δικαιώματα των σχολών που έχει δημιουργήσει και έπειτα να μας κατατάξει σε κλίμακα. Θα μιλήσω προσωπικά για μένα αν και γνωρίζω πως αντιπροσωπεύω μια μεγάλη ομάδα ατόμων που βιώνουν το ίδιο πρόβλημα. Έχω τελειώσει το τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού στο ΤΕΙ Κοζάνης και έχω κάνει και Μεταπτυχιακό πάνω στην Πληροφορική και τελειώνω φέτος το Τμήμα Πληροφορικής του ΕΑΠ. Το τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού έλαβε επαγγελματικά δικαιώματα το Δεκέμβριο του 2008 αλλά και που τα έλλαβε είναι σαν να μην τα πήρε ποτέ! Δεν υπάρχουμε πουθενά και όχι στο δημόσιο τομέα που μας αγνοεί παντελώς ούτε και στον ιδιωτικό έχουμε κάποια τύχη με αποτέλεσμα να εργαζόμαστε part-time οπουδήποτε σε αρχιτεκτονικά γραφεία ως σχεδιαστές εσωτερικού χώρου (που δεν είμαστε), σε διακοσμητικά γραφεία (που πάλι δεν είμαστε) κλπ. Εγώ συγκεκριμένα, αναγκάζομαι να κάνω 2 & 3 δουλειές ταυτόχρονα για να τα καταφέρω. Μαζί με όλα τα υπόλοιπα διδάσκω και σε ένα φροντιστήριο Πληροφορικής για την απόκτηση του τίτλου βασικών δεξιοτήτων στους υπολογιστές για τον ΑΣΕΠ. Η αλήθεια είναι πως όλους όσους ανοίκουν στον κλάδο μας αντιμετωπίζουν ως γραμματείς!!! Πιστευουν πως είναι το πιο εύκολο πράγμα, ζητούν συνέχεια να γίνονται τα τεστ και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες με αποτέλεσμα να δίνουν εξετάσεις να παίρνουν το χαρτί και να μην έχουν ιδέα πως να βρούν βασικές εφαρμογές στο office. Αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται σε καίριες θέσεις του Δημοσίου και δεν ξέρουν ούτε ένα CD να γράψουν, ούτε και να στείλουν ένα e-mail. Και λέω δημοσίου γιατί στον ιδιωτικό τομέα και να μην γνώριζαν έπρεπε να μάθουν αναγκαστικά. Η αξιολόγηση είναι λάθος. Η πιστοποίηση χρήσης Η/Υ θα πρέπει να δίνεται κάτω απο κανονικές εξετάσεις ακόμη και σε αυτούς που τελειώνουν τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ που σχετίζοναται έμμεσα με τη χρήση Η/Υ. Να αντιμετωπιστεί επιτέλους η πληροφορική όπως της αξίζει. Είναι σαν καποιος που μάθαινε μαθηματικά να ήξερε 2 απο τις 4 βασικές μαθηματικές πράξεις και να έλεγε πως ξέρει μαθηματικά. Αυτό που συμβαίνει δεν είναι δυνατόν! Βάσει των προηγούμενων νόμων για να έχεις μια πιθανότητα διορισμού στο Δημόσιο έπρεπε να έχεις σύμβαση με φορέα του Δημοσίου όπου πάνω απο 24 μήνες έπερνες την προσαύξηση των μορίων ή έπρεπε να ανήκεις σε κάποιο stage. Τέτοια δυνατότητα στην περίπτωση μου δεν υπήρχε αφού δεν υπήρχαν τα μέσα για να το προωθήσουν. Οπότε εργαζόμουν και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα σε άσχετες δουλειές με αποτέλεσμα να μην είμαι - φαίνομαι άνεργη. Τώρα έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα μοριοδοτείται περισσότερο και απο το βαθμό πτυχίου η ανεργία οπότε μας περιμένει μια απο τα ίδια. Δεν θα έχει νόημα ούτε τα χαρτιά μας να κάνουμε!!! Τι λέμε όμως, απο τότε που τελείωσα το τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού βγήκανε 3 θέσεις, οι 2 ήτανε σε Α.Ε. Εταιρείες που ούτε τι σειρά κατάταξης είχαμε δεν μπορούσαμε να δούμε, και μια σε ένα Δήμο που ζητούσε προϋπηρεσία 3 ετών σε ΚΕΠ (γιατι ένας Βιομηχανικός Σχεδιαστής ως γνωστόν χρειάξεται πάντα σε ένα ΚΕΠ)! Συνοψίζοντας, Οκ μπορείτε να μας κατατάξετε σε προσοντολόγιο αλλά φροντίστε να υπάρχει εφαρμογή και με την Ελληνική Πραγματικότητα. Γιατι υπάρχει εδώ εξω κόσμος ο οποίος πραγματικά παλεύει όχι για να γίνει πλούσιος αλλά για να ζήσει αξιοπρεπώς.