Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Μ. Μ. | 31 Μαρτίου 2017, 22:39
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια κύριε υπουργέ , επιτέλους ισονομία και δικαιοσύνη για όλους τους επιστημονικά ενεργούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης . Και οι απόφοιτοι των κοινών παιδαγωγικών τμημάτων διαθέτουν βασικό πτυχίο! Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εκπαιδεύονται υποχρεωτικά από τον δάσκαλο ΠΕ 70 και ανήκουν ισότιμα στο δυναμικό της τάξης του ακόμη και όταν το σχολείο του δεν διαθέτει τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη. Όταν ο δάσκαλος επιλέξει να εξειδικευθεί μέσω συμπληρωματικών μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ , τότε κατά το σκεπτικό των συναδέλφων ΠΕ71 είναι ακατάλληλος να διδάσκει τους μαθητές τους οποίους δίδασκε πριν τις μεταπτυχιακές σπουδές του;