Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Ηλιάνα | 31 Μαρτίου 2017, 22:30
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ναι στην τροπολογία!!!! Η ύπαρξη τμημάτων αποκλειστικά ειδικής αγωγής είναι λανθασμένη, διότι δεν αντιμετωπίζει την εκπαίδευση ως ενιαία, αλλά ως κατηγορία. Το βασικό πτυχίο του δασκάλου ή του νηπιαγωγού που θα είχε ως συνέχεια μια περαιτέρω εξειδίκευση (μεταπτυχιακό-διδακτορικό), ανταποκρίνεται πλήρως στη φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης που θέλει όλα τα παιδιά να φοιτούν στο σχολείο της γειτονιάς τους.