• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα Γρατζάκη' | 9 Μαρτίου 2010, 11:10

    Αξιότιμη ηγεσία του υπουργείου μας, φυσικά και συμφωνώ με την δημιουργία Εθνικού Πλαίσιου Προσόντων. Υπο μία σημαντική προυπόθεση. Την πλήρη ανατροπή της νοοτροπίας που θέλει τους Ελληνες να μαζεύουν χαρτιά χωρίς αντίκρυσμα. Είναι εθνικά απαραίτητη η σύνδεση των προσόντων κάποιου με την παραγωγική διαδικασία και την αύξηση της παραγωγικότητας των Ελλήνων. Σημασία δεν έχει να βρεί κάποιος εργασία μέσω κάποιου πιστοποιητικού αλλά και να μπορεί να την κρατήσει. Έχοντας σχολή πληροφορικής απο το 2003, αντιμετώπισα τεράστια προβλήματα απο τις παλινωδίες της προηγούμενης κυβέρνησης που δεν είχε αναγνωρίσει το πρόβλημα της σωστής και ποιοτικής εκμάθησης της πληροφορικής αφήνοντας την αγορά μας ανεξέλεκτη. Η ορθή γνώση της πληροφορικής έπρεπε να είναι προτεραιότητα για κάθε κυβέρνηση. Δυστυχώς είμαι αναγκασμένη να κινούμαι στα πλαίσια της ημιτελούς ύλης των φορέων πιστοποίησης. Με δική μου πρωτοβουλία και δικό μου κόστος διδάσκω πέραν του προκαθορισμένου. (η ασφάλεια στο διαδίκτυο, ο γονεικός έλεγχος, τα χρηστικά παραδείγματα, η ουσιαστική εκμάθηση του αντικειμένου είναι έννοιες άγνωστες στην ύλη που αναγνωρίζει ο ΟΕΕΚ). Πέραν τούτου οι 3 ενότητες που απαιτούνται για την πρόσληψη στο δημόσιο οδήγησαν σε ακόμα μεγαλύτερη απαξίωση το αντικείμενό μας. Τα παιδιά της χώρας μας ξημερω-βραδιάζονται στις online κοινότητες (facebook κλπ), οι γονείς τους κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, το κράτος μας ευημερεί. Καμμία χρηστική γνώση δεν παρέχεται για το μέλλον αυτών των παιδιών ούτε απο τον ιδιωτικό ούτε απο τον δημόσιο τομέα. Χαιρετίζω την πρόθεσή σας για Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής. Είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια. Σας παρακαλώ όμως να μην επιλέξετε τον εύκολο δρόμο. Έχοντας εμπιστοσύνη στην ευαισθησία σας Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.