Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Κ | 1 Απριλίου 2017, 11:49
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ! ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ. ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ 20 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ! ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ; ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ