Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Βάσω | 1 Απριλίου 2017, 12:55
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άμεση απόσυρση της άδικης τροπολογίας που απαξιώνει το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή και τις σπουδές 4 ετών, ενώ ευνοεί άτομα που πλήρωσαν για μεταπτυχιακά και σεμινάρια. Τότε ποιος ο σκοπός ύπαρξης των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής(Βόλου και ΠΑΜΑΚ); Όταν το πρόγραμμα σπουδών ειδικής αγωγής του ΠΑΜΑΚ περιλαμβάνει 60 μαθήματα για τη λήψη πτυχίου και σε 1 μεταπτυχιακό παρακολουθείς ελάχιστα μαθήματα και συχνά χωρίς πρακτική άσκηση, πώς είναι δυνατόν να γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός; Με την ίδια λογική να διορίζουν κι εμάς στη γενική αγωγή. Επιλέξαμε την ειδική αγωγή ενσυνείδητα και δεν ήταν μια λύση ανάγκης, μόνο και μόνο για να διοριστούμε.