Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 1 Απριλίου 2017, 14:37
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο κλαδος των ειδικων παιδαγωγων επιτελει έργο. Αυτό το εργο ισοπεσωνεται με τα συγκεκριμένα κριτήρια. Απαξιώνεται ο κλάδος. Οταν επι δεκαπεντε χρονια ακουραστα οι αναπληρωτεςε ειδικης αγωγης μεταφερονται απ τοπο σε τρόπο ειναι αξιο θαυμασμου που μεταφερουν την ορεξη τους τον επαγγελματισμο τους και μαζι με ολα αυτα την ελπιδα οτι οι συνθηκες εργασιας θα αλλαξουν καποια στιγμή. Πως γινεται το βασικο πτυχιο τους μεσα σε μια νυχτα να μην έχει αξία. Χρειαζόμαστε πολύ καλά εκπαιδευμένους ειδικούς παιδαγωγούς. Το θέμα της ευθύνης απέναντι στα παιδιά με αναπηρία θίγεται απόλυτα. Για να επαυξηθεί η λειτουργικότητα και η αυτονομία των παιδιών με αναπηρία απαιτείται σοβαρή καθημερινή δουλειά με γνώσεις, εμπειρία και κυρίως με την προσωπική επιλογή του να επιτελείς αυτό το έργο που συνεπάγεται ευαισθησία και ενσυναίσθηση.