Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΛΗΣ Κ. | 1 Απριλίου 2017, 19:07
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ: Ο τρόπος μοριοδότησης στην ειδική αγωγή ευνοεί μόνο όσους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις διότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μπορέσεις να εξασφαλίσεις μια καλύτερη θέση στον πίνακα. Ζητάμε: - Προσμέτρηση κάθε ακαδημαϊκού τίτλου ξεχωριστά και όχι μόνο του ανώτερου/ τα ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ για όλους-> και στους κύριους πίνακες, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία!!! - Μείωση των μορίων των κοινωνικών κριτηρίων. Με αυτόν τον τρόπο μοριοδότησης μοιάζει να θέλουμε να διορίσουμε γονείς και όχι καταρτισμένους εκπαιδευτικούς. - Υπολογισμό των δυσπρόσιτων ΚΑΙ στην ειδική αγωγή, όπως συμβαίνει και στη γενική.