Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − ΠροσλήψειςΣχόλιο του χρήστη κατερινα | 1 Απριλίου 2017, 20:41
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ Η παράλληλη στήριξη είναι συνεκπαίδευση καθώς γίνεται εναλλαγή ρόλων νηπιαγωγού γενικής και ειδικής αγωγής. Το να εργάζεται σαν νηπιαγωγός παράλληλης στήριξης προϋποθέτει την κατάκτηση και των δύο αντικειμένων. Πώς λοιπόν οι πε61 θα σταθούν ως νηπιαγωγοί γενικής όταν θα κληθούν να αναλάβουν να παραδώσουν μάθημα μέσα στη τάξη;; Γιατί λοιπόν να θεωρούνται ικανότεροι στη παράλληλη στήριξη και να προτάσσονται τόσο καιρό από τους πε6050;;;