• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΩΝΥΜΟΣ' | 13 Μαρτίου 2010, 19:50

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ κατ'αρχήν ευχαριστούμε για την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε δημόσιες διαβουλεύσεις και καλωσορίζουμε την προ πολλού αναμενόμενη σύσταση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό πρόσωπο γιατί γνωρίζω πως εκπροσωπώ ένα σημαντικό αριθμό επαγγελματιών ξενόγλωσσων καθηγητών, κάτοχοι ακαδημαϊκών διπλωμάτων τα οποία τοποθετούνται στο επίπεδο 7, οι οποίοι αναμένουν από καιρό αυτή τη δίκαιη εξέλιξη. Θα ήταν πράγματι ευχής έργον να αποσυρθεί η υποχρεωτικότητα του βασικού τίτλου σπουδών και να συνεκτιμηθούν ακαδημαϊκά κι επαγγελματικά προσόντα για το δικαίωμα συμμετοχής σε διαδικασίες δημοσίων διαγωνισμών. Αναφέρομαι συγκεκριμένα σε ακαδημαϊκούς μεταπτυχιακούς τίτλους όπως το Dip. RSA (DOTE, DTEFLA και το μεταγενέστερο DELTA) και σε κατέχοντες μεταπτυχιακών τίτλων του είδους (ΜΑ/MSc/MEd) με μακρόχρονη διδακτική εμπειρία και ανεπτυγμένες Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες. Ο επαγγελματισμός, οι αξία, η απόδοση και η αφοσίωση στη διδασκαλία δεν κρίνονται και δεν προσδιορίζονται από την απόκτηση βασικού τίτλου σπουδών σε μια κοινωνία αποδοχής και προόδου http://www.unh.edu/hr/pdfs/performance-assessment-guide-to-job-competencies.pdf. Μιας και στην εποχή της μετα-παγκοσμιοποίησης, με την ευκολότερη κινητικότητα πολιτών παγκοσμίως, έχει προ πολλού δημιουργηθεί νέος χάρτης προσόντων, θα ήταν δίκαιο να εντάσσονταν αυτοί οι τίτλοι αυτομάτως με βάση τις καταγραφές ακαδημαϊκών και επαγγελματικών προσόντων οι οποίες προκύπτουν από βάσεις δεδομένων όπως στο http://europass.cedefop.europa.eu. http://www.europa-pages.com/uk/TEFL-Exams.html Η ύπαρξη Διεθνών Πλαισίων Προσόντων είναι από καιρό μια πραγματικότητα. Επίσης η έναρξη αυτής της διαδικασίας δεν είναι απαραίτητα χρονοβόρα, δαπανηρή ή πολύπλοκη και δε δημιουργεί κοινωνίες πολλών ταχυτήτων, βεβαίως με την ανάλογη πρόνοια, διεργασία και προσωπική παρέμβαση τα οποία και αιτούμαστε από εσάς. http://www.qcda.gov.uk/libraryAssets/media/International_evidence.pdf http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning-policy/doc44_en.htm http://en.wikipedia.org/wiki/National_Qualifications_Framework http://www.cambridgeesol.org/recognition/faq.html#5 Σας ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο Με εκτίμηση, Ανώνυμος