• Σχόλιο του χρήστη 'Αλκίνοος Αθανασίου' | 15 Μαρτίου 2010, 21:30

    Νομίζω ότι μόνο ο Απόστολος Χατζηδήμου απάντησε μέχρι τώρα στην ερώτηση. Αν και συμμερίζομαι τις ανησυχίες του, πιστεύω ότι θα πρέπει να δίνεται μέσω ενός πιο ανοιχτού πλαισίου "προσόντων" η δυνατότητα να καταχωρούνται όχι μόνο επί μέρους μη-τυπικά προσόντα, αλλά όλες οι ενασχολήσεις και οι εμπειρίες (life experience) του ατόμου. Για να γίνω πιο κατανοητός, κάθε γνώση (τυπική ή άτυπη) η οποία μπορεί να αποδειχθεί με κάποιον σαφή τρόπο (προτιμότερος τρόπος για μένα είναι ο έλεγχος της γνώσης και όχι το πιστοποιητικό) Θα πρέπει να μπορεί να καταχωρείται σε ένα curriculum και να προσμετράται. Ο βαθμός που κάθε δεξιότητα,γνώση ή εμπειρία θα μετράει φυσικά θα διαφέρει. Αλλά πρέπει να διευκρινήσω ότι εννοώ -οποιαδήποτε- γνώση και -οποιαδήποτε- εμπειρία θέλει να τυποποιήσει ο καθένας (πχ γνώση σκακιού ή ενασχόληση με πολιτιστικούς φορείς). Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτής της πρότασης (που σε άλλες περιπτώσεις όπως το πανεπιστήμιο του Berkeley λειτουργεί σωστά) την περιέγραψε ο κ Χατζηδήμου με τα παρακάτω λόγια: "Οι κίνδυνοι του αποπροσανατολισμού πολλοί. Ειδικά με την μορφή που το κράτος λειτουργούσε μέχρι σήμερα. Το προσοντολόγιο δεν αφορά μόνο το δημόσιο. Θα πρέπει να έχει γενική εφαρμογή..αλλά.. και ΑΠΟΔΟΧΗ." Παρόλαυτα πιστεύω ότι σαν κοινωνία έχουμε υποχρέωση να πάμε μπροστά σε τέτοια θέματα και αν μη τι άλλο τα θέματα του Υπ. παιδείας προσφέρονται για καινοτομία και πρωτοπορία. Περισσότερα έγραψα και στην απάντηση μου στην πρώτη ερώτηση, ας μην τα επαναλάβω http://www.opengov.gr/ypepth/?p=99