• Σχόλιο του χρήστη 'Theodoros Theodorou' | 16 Μαρτίου 2010, 22:41

    Φίλε Γιάννης Παπαζαχαρίου, πρώτα να προσέχεις τα ορθογραφικά σου λάθη, επίσης η μέχρι τότε Ανώτερη επαγγελματική εκπαίδευση(Κ.Α.Τ.Ε. και Κ.Α.Τ.Ε.Ε.) καταργήθηκε με τον Νόμο 1404/1983 και δημιουργήθηκαν τα Τ.Ε.Ι. ως αδιάσπαστο κομμάτι της Τριτοβάθμιας Ανώτατης Εκπαίδευσης(το άλλο μισό κομμάτι), το ορίζει ξεκάθαρα ότι οι Απόφοιτοι των Τ.Ε.Ι. το αργότερο μετά από έξι μήνες μετά τον πρώτο απόφοιτο της κάθε σχολής να είχαν εκδοθεί Επαγγελματικά Δικαιώματα, επίσης δεν είναι καθόλου για το αυτοδιοίκητο μάλλον…επίτηδες το κάνεις για παραπλάνηση, ακόμη ο Νόμος 3794/2009 το ξεκαθαρίζει και πάλι σε παρακαλώ να τον διαβάσεις στο Άρθρο 18. Τα Επαγγελματικά Δικαιώματα έχουν ήδη εγκριθεί ομόφωνα από το Σ.Α.Τ.Ε. το 2008. Οι αντίστοιχοί και ισότιμοί μας σε όλο τον κόσμο έχουν πάρει τα Απεριόριστα Επαγγελματικά Δικαιώματα στην Ειδικότητά τους και μόνο εδώ και χρόνια, επίσης μην μου πεις πως θέλουμε να γίνουμε Διπλωματούχοι, οι Διπλωματούχοι έχουν άλλα διάφορα προτερήματα εκτός από Απεριόριστα Επαγγελματικά Δικαιώματα στην Ειδικότητα τους αλλά και ένα ευρύ φάσμα από αρκετές άλλες ειδικότητες, επίσης έχουν και άλλα Ακαδημαϊκά προνόμια για την εξέλιξή τους, ακόμη μπορούν να κάνουν Διδακτορικό Απευθείας και ένα σορό άλλα που δεν μπορώ τώρα να σου τα αναλύσω. Για τα Προσόντα είναι επίσης όλοι κάτοχοι Διδακτορικού και κάποιοι Μεταδιδακτορικών, εκτός των καθηγητών εφαρμογών που είναι κάτοχοι Μεταπτυχιακών αλλά έχουν και άλλα προσόντα εκτός από αυτά…αναγνωρισμένες εφευρέσεις και δημοσιεύσεις, εμπειρία κ.α. δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο νομίζεις ότι είναι, και αρκετοί από αυτούς και με Διδακτορικά όμως με τον Νέο Νόμο θα έχουν και υποχρεωτικά Διδακτορικά, πάντως τα Προσόντα διορισμού Καθηγητών σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν τα προσόντα των καθηγητών Πανεπιστημίων, μην με προκαλέσεις να σου το αποδείξω ,γιατί μπορώ πολύ εύκολα να το κάνω, τώρα δεν είχα το χρόνο να το κάνω. Όσο για το δυσκολότερα…μην το λες, επίσης σε όλον τον κόσμο μπορούν να μπούνε στα Πανεπιστήμια μόνο με απολυτήριο του Λυκείου χωρίς εξετάσεις και τα χρόνια σπουδών είναι 3 με 4 και παίρνουν όλοι όταν αποφοιτήσουν Απεριόριστα Επαγγελματικά Δικαιώματα στην ειδικότητα. Να σου αναφέρω κάποιο παράδειγμα, τα Κολλέγια στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο μπαίνεις μόνο με απολυτήριο του Γενικού Λυκείου ή ΕΠΑΛ και ο χρόνος διάρκειας των σπουδών είναι 4χρόνια και όταν αποφοιτήσεις εγγράφεσαι στο αντίστοιχο Τεχνικό Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Χώρας, το Επιστημονικό Τεχνικό Επιμελητήριο Kύπρου (ΕΤΕΚ), και έχεις Απεριόριστα επαγγελματικά Δικαιώματα στην ειδικότητα, μπορώ να σου φέρω και παραδείγματα με τριετείς σχολές από όλον τον κόσμο, να μην σου αναφέρω και τους αντίστοιχους μας με 3έτη σπουδών από Γερμανία που έχουν εγγράφονται εδώ και αρκετό καιρό στο Τ.Ε.Ε. Τώρα όσο για τις βάσεις εισαγωγής είναι πλέον αρκετά υψηλές και μπορώ να σου φέρω και παραδείγματα, επίσης όσοι εγγράφονται και είναι εγγραμμένοι στο Τ.Ε.Ε. είναι δίκαιο να διαγραφούν που δεν έχουνε δώσει εισαγωγικές και σπουδάσανε σε ξένη χώρα με τα ίδια ή λιγότερα χρόνια σπουδών και με επίπεδο αναμφιβόλου εκπαίδευσης και αξιοπιστίας ή πρέπει να πάρουν λιγότερα δικαιώματα αν και ίσως ξοδεύτηκαν κάπως περισσότερο??? αλλά αυτό δεν έχει καμία ουσία διότι η Εκπαίδευση και η Παιδεία στην Ελλάδα υποτίθεται ότι είναι δωρεάν, αυτό που γίνεται σε όλον πλέον τον κόσμο δεν μπορεί να αλλάξει εδώ στην Ελλάδα επειδή μια κακόβουλη συντεχνία τα θέλει όλα δικά της. Είναι λοιπόν καιρός να παρθεί αυτή η αδικία που γίνεται εις βάρος μας 26 ολόκληρα χρόνια και όλο στο περίμενε και υπομονή, οι βολεμένοι να καθίσουν στα αυγά τους. Τέλος δεν είμαστε λαθραίοι σε αυτόν τον τόπο είμαστε ισότιμοι πολίτες…φοιτητές και απόφοιτοι, και και απαιτούμε μόνο την Δικαίωση μας και τίποτα περισσότερο, δηλαδή αυτό που έχουν όλοι οι Νόμιμοι Πολίτες σε όλες τις Δημοκρατίες του κόσμου για να μπορούμε και εμείς πλέον να ζούμε με αξιοπρέπεια. Κάνε και μία επανάληψη των Νόμων 2817/2000, 2916/2001 και 3549/2007 για να τους εμπεδώσεις. Σου παραθέτω μέρος από τον Νόμο 3549/2007 και το Άρθρο 18 του 3794/2009: ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3549 Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου για τη δομή και λει− τουργία των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Άρθρο 1 Αποστολή των Α.Ε.Ι. Η παράγραφος 2 του άρθρου 1 του ν. 1268/1982 (ΦΕΚ 87 Α΄) αντικαθίσταται ως εξής: «2. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), που έχουν ως αποστολή: α) Να παράγουν και να μεταδίδουν τη γνώση με την έρευνα και τη διδασκαλία και να καλλιεργούν τις τέχνες και τον πολιτισμό. β) Να συμβάλλουν στη διαμόρφωση υπεύθυνων πολι− τών, ικανών να αντιμετωπίζουν τις ανάγκες όλων των πεδίων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων με επιστη− μονική, επαγγελματική και πολιτιστική επάρκεια και με σεβασμό στις πανανθρώπινες αξίες της δικαιοσύνης, της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης. γ) Να ανταποκρίνονται στην αντιμετώπιση των κοι− νωνικών, πολιτιστικών, μορφωτικών και αναπτυξιακών αναγκών της κοινωνίας με προσήλωση στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής συνοχής. δ) Να διαμορφώνουν τις απαραίτητες συνθήκες για την αναζήτηση και διάδοση νέας γνώσης και ανάδειξη νέων ερευνητών, επιδιώκοντας συνεργασίες με άλλα Α.Ε.Ι. και ερευνητικούς φορείς του εσωτερικού ή του εξωτερικού, και να συμμετέχουν στην αξιοποίηση της γνώσης και του ανθρώπινου δυναμικού για την ευημερία της χώρας και της διεθνούς κοινότητας. ε) Να συμβάλλουν στην εμπέδωση της ισότητας των φύ− λων και της ισοπολιτείας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Για την εκπλήρωση της αποστολής τους τα Α.Ε.Ι. οφείλουν να διασφαλίζουν και να βελτιώνουν με κάθε πρόσφορο τρόπο την ποιότητα των υπηρεσιών που προ− σφέρουν και να δημοσιοποιούν στο κοινωνικό σύνολο με κάθε δυνατή διαφάνεια όλες τις δραστηριότητές τους.» Άρθρο 2 Διάρθρωση των Α.Ε.Ι. 1. α) Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), κατά την έννοια του άρθρου 16 παράγραφος 5 του Συντάγμα− τος, είναι τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης, η οποία αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς: αα) τον πανεπιστημιακό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και ββ) τον τεχνολογικό τομέα, ο οποίος περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνο− λογικής Εκπαίδευσης. β) Τα εδάφια α΄ και γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του ν. 2916/2001 (ΦΕΚ 114 Α΄) καταργούνται. 2. Όπου στην κείμενη νομοθεσία αναφέρεται ο όρος «Πανεπιστήμια», νοούνται τα ιδρύματα του πανεπιστη− μιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης. Νόμος 3794/2007 Άρθρο 18 Επαγγελματική κατοχύρωση αποφοίτων ΤΕΙ 1. Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, τα σχετικά με την επαγγελματική κατοχύρωση των πτυχιούχων νεοϊδρυόμενων Τμημάτων ΤΕΙ καθορίζονται με τα δια− τάγματα ίδρυσής τους. Στο πλαίσιο των διαταγμάτων του προηγούμενου εδαφίου, οι κατ’ ιδίαν όροι και προϋ− ποθέσεις ασκήσεως των επαγγελματικών δικαιωμάτων που αναγνωρίζονται με τα διατάγματα αυτά εξειδικεύ− ονται εκάστοτε με αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων Υπουργών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3549/2007. 2. Με διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουρ− γού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του ΣΑΤΕ και του ΣΑΠΕ, μπορεί να καθορίζονται επίσης και τα σχετικά με την επαγγελματική κατοχύ− ρωση των πτυχιούχων ήδη υφιστάμενων Τμημάτων ΤΕΙ, στους οποίους δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμη μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού επαγγελματικά δικαιώματα με διατάγματα, που προβλέπονται στην περίπτωση γ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 25 του ν. 1404/1983, καθώς και οι όροι και προϋποθέσεις ασκή− σεως των δικαιωμάτων αυτών με αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων Υπουργών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3549/2007. Για τα εκκρεμή σχέδια προεδρικών διαταγμάτων της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 25 του ν. 1404/1983 τα οποία έχουν υποβληθεί προς συνυπογρα− φή στα συναρμόδια Υπουργεία, ισχύουν οι διατάξεις της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 25 του ν. 1404/1983. 3. Στο τέλος του στοιχείου viii της περίπτωσης β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 48 του ν. 1404/1983 προστί− θεται εδάφιο ως εξής: «Ειδικότερα για την επαγγελματική κατοχύρωση των αποφοίτων Πανεπιστημίων απαιτείται η γνώμη του ΣΑΠΕ και του ΣΑΤΕ.» Επίσης μερικά weblinks για να μαθαίνεις: Η Εκπαίδευση στην Ελλάδα: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/eurybase/national_summary_sheets/047_EL_EL.pdf http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/eurybase/eurybase_full_reports/EL_EL.pdf http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/eurybase/structures/041_EL_EN.pdf