Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 2 Απριλίου 2017, 00:44
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με την απόφαση σε γενικές γραμμές. Αντιλαμβάνομαι τους απόφοιτους του ΠΑΜΑΚ και του Βόλου που δυσανασχετούν σκεπτόμενοι ότι κάποιοι έχουν πάρει μεταπτυχιακό χωρις κόπο. Ωστόσο, είμαστε και όλοι εμείς που αποκτήσαμε το μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών εγχώρια σε αξιόλογα πανεπιστήμια. Για εμάς αυτό που συμβαίνει τώρα είναι άδικο. Εκπονήσαμε διπλωματική εργασία σε επίπεδο μεταπτυχιακού και ασχοληθήκαμε σοβαρά και με υπευθυνότητα με το μεταπτυχιακο μας και αυτό πρέπει να αναγνωριστεί. Θα πρότεινα τα τμήματα ειδικής αγωγής να κλείσουν και μέσα απο παιδαγωγικά τμήματα να επιλέγεται η κατεύθυνση της ειδικής αγωγής. Τα μεταπτυχιακα να μοριοδοτούνται επιπλέον (οποιοδήποτε μεταπτυχιακό).