Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Μαίρη Ι. | 2 Απριλίου 2017, 01:02
	| 
				Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Στηρίζω την υπουργική απόφαση. Στο σχολείο που πηγαίνω τα παιδιά μου έχουν δουλέψει δάσκαλοι ως παράλληλη στήριξη από παιδαγωγικά τμήματα με μεταπτυχιακό. Δασκάλους βάλανε στο σχολείο όχι κάποια άσχετη ειδικότητα, πραγματικά δεν μπορω να καταλάβω το σκεπτικό σας. Θεωρώ πως όλα τα παιδιά χρειάζονται εκπαιδευτικούς. Το μεταπτυχιακό σε βάζει και σε μια διαδικασία έρευνας και μαθαίνεις πώς να είσαι συνέχεια συνδεδεμένος με ότι νέο προκύπτει πάνω στον κλάδο σου (σοβαρές δημοσιεύσεις και έρευνες). Πώς γίνεται λοιπόν όσοι έχουν μπει σε αυτήν την σοβαρή διαδικασία να θεωρούνται λιγότεροι κατάλληλοι;