• Σχόλιο του χρήστη 'valkoy' | 10 Απριλίου 2010, 18:50

    Να προσθέσω κι εγώ έναν τόνο στις γενικότερα απισιόδοξες διαπιστώσεις! Για κάποιον που έχει κάνει μια μακρά εργασιακή διαδρομή η εμπειρία που έχει αποκομίσει είναι πολύ επώδυνη. Με λόγια απλά, οι διαπιστώσεις για καταστρατήγηση ακόμα και της στοιχειώδους αξιοκρατίας σ'αυτό το κράτος, δεν αφήνουν περιθώρια εμπιστοσύνης για τις επαγγελθείσες αλλαγές , ακόμα και μέσα από το πλαίσιο του διαλόγου. Στους ιθύνοντες είναι γνωστή η διάβρωση της τριτοβάθμιας. Τι νόημα έχει, αλήθεια, ο διάλογος; Είναι θεμα πολιτικής βούλησης και η κάθαρση και η πάταξη της φοροδιαφυγής, για να μη φύγουμε κι από τι κλίμα των ημερών... Με αφορμή την πορεία κάποιων ανθρώπων της γενιάς μου (μπήκα στο πανεπιστήμιο το 1981..., αν αυτό σημαίνει κάτι), ανακαλώ μνήμες. Την ώρα που κάποιοι από μας μπήκαμε με πρωτιές στο πανεπιστήμιο, αριστεύσαμε - γιατί μας μεγάλωσαν οι γονείς μας με την αντίληψη ότι "το οπλο σου είναι η Γνώση" - πληρώσαμε τα μεταπτυχιακά μας στην αλλοδαπή, μελετήσαμε , καλλιεργηθήκαμε και διακριθήκαμε στο εξωτερικό, την ίδια ώρα κάποιοι που δεν τα κατάφεραν στις σπουδές καταλάμβαναν θέσεις στο δημόσιο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από τις δαιδαλώδεις διαδρομές: ΚΑΤΕΕ - ΤΕΙ - ΑΕΙ, μετεγγραφές από το εξωτερικό, κοινωνικά κριτήρια,εκπαίδευση στον ΟΑΕΔ με τις μυθικές αμοιβές, μετατάξεις, αναγνώριση τίτλων σπουδών με σπρώξιμο.... Έτσι βρεθήκαμε μπροστά σε άτομα που αδυνατούσαν και να αναγνώσουν το βιογραφικό μας , ωστόσο είχαν άποψη για την πρόσληψή μας! Αυτά για το ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ! Κουβέντα να γίνεται....