• Σχόλιο του χρήστη 'Μπαρλια Ευα' | 26 Απριλίου 2010, 20:46

    Σαφως και πρέπει να υπάρξει μια διευθετηση των εργασιακών δικαιωμάτων σε όλους τους κλάδους. Αλλά το καινούργιο νομοσχέδιο, ειδικά σε ότι αφορά τους εκπαιδευτικούς, πραγματικά ανατρέπει τα πάντα (και δεν εννοώ προς το καλύτερο). Πώς είναι δυνατόν ένας απόφοιτος πανεπιστημίου όπου έχει διδαχτεί κατά τη διάρκεια των σπουδών του το αντικείμενο της παιδαγωγικής, να πρέπει να πληρώσει για να πάρει το λεγόμενο "Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας"; Δηλαδή η παιδαγωγικές μέθοδοι που έμαθε στο πανεπιστήμιο δεν ήταν οι σωστές ή δεν ήταν επαρκείς; Και αν δεν είναι επαρκεις, τότε γιατί δεν λαμβάνει το υπουργειο όποια μέτρα χρειάζοντε για να είναι επαρκεις αυτές οι γνώσεις; Είναι προφανές, πως στόχος του Υπουργείου δεν είναι η αναβάθμιση του επιπέδου των δασκάλων και καθηγητών που προσλαμβάνοντε, αλλά η αποδύνδεση του πτυχίου από τα εργασιακά δικαιώματα που αυτό μέχρι σήμερα παρέχει. Αν ήθελε το Υπουργείο να αναβαθμίσει την παιδεία, δεν θα αύξανε τον αριθμό των παιδιών ανα τάξη, ούτε θα ανακοίνωνε πως στόχος για το νέο σχολικό έτος είναι ουσιαστικά να προσληφθούν όσο το δυνατόν λιγότεροι εκπαιδευτικοί γίνεται. Αντί να προχοράμε μπροστά, γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω σε ότι αφορά την ποιότητα του σχολείου. Είμαι σίγουρη πως κάποιοι θα πούν πως αυτά τα λέω επειδή καίγεται η γούνα μου και αυτό είναι γεγονός. Αλλά μετά από 5 χρόνια ως ωρομίσθια σε διάφορους νομούς (όπου πλήρωσα πολύ περισσότερα απ όσα πήρα) και μια επιτυχή συμμετοχή στον ΑΣΕΠ (με πολύ καλή θέση) χάνω πλεόν κάθε ελπίδα για διορισμό.