• Σχόλιο του χρήστη 'Panayotis Canellopoulos' | 7 Ιουνίου 2010, 19:09

    Χρειάζεται ριζική αναθεώρηση ο τρόπος αξιολόγησης της διδακτέας ύλης ,   των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών, ουτωσωστε  η παιδεία να ξαναγίνει εργαλείο χρήσιμο στην κοινωνία και την οικονομία . Προτείνω την αγορά σχολικού υπολογιστή / θεση μαθησης και την δημιουργία ενος ηλεκτρονικού αρχείου ύλης, απο το υπουργείο παιδείας, στο οποίο καθε ενότητα μαθησης , θα συνοδεύεται απο τεστ πολλαπλών απαντήσεων ,   για την συνέχεια ατομικά για καθε μαθητή της μαθησιακής εξέλιξης. Αυτό θα ειχε σαν αποτέλεσμα ,  την απόλυτη αντικειμενικότητα στην ορθολογιστική αξιολόγηση του συστήματος σφαιρικά [μαθητής/εκπαιδευτικός /διδακτέα ύλη]   , αποδίδοντας πλέον στον παιδαγωγό -εκπαιδευτικό τον σημαντικότερο ρόλο του στην τάξη, που συνιστάται στην κοινωνικοποίηση του ατόμου . Παράλληλα η εξοικονόμηση τεραστίων ποσών για  την εκτύπωσή των σχολικών βιβλίων θα μπορουσε να καλύψει το κόστος αγοράς των σχολικών βιβλίων και το σημαντικότερο την ενημέρωση και ανατύπωσή τους άμεσα , καθιστώντας την μάθηση σύγχρονη και πολύ πιο αποτελεσματική στην εισαγωγή του ατόμου στο επαγγελματικό περιβάλλον που κατά πάσα πιθανότητα θα κληθεί να αναμετρηθεί για την κατάκτηση μιας θέσης εργασίας στην επαγγελματική του καριέρα .