• Σχόλιο του χρήστη 'Ταβουλτσίδης Βασίλης' | 9 Ιουνίου 2010, 10:03

    Η αποδοτικότερη μορφή επιμόρφωσης είναι αυτή που επιμορφώνει! Μέχρι τώρα έχουν πεταχτεί τεράστια ποσά στην επιμόρφωση δασκάλων, καθηγητών, ανέργων και άλλων ομάδων ανθρώπων οι οποίοι αντί να επιμορφωθούν υπέγραφαν ένα χαρτί και έφευγαν ή στην καλύτερη περίπτωση έμεναν λίγο για έναν καφέ. Αν σας ενδιαφέρει να πετάξετε πάλι χρήματα σε εκπαιδευτικές δομές και διαδικασίες που αποδεδειγμένα πλέον δεν έχουν παράξει αποτελέσματα μπορείτε να το κάνετε. Αν όμως θέλετε να υπάρξει σοβαρό αποτέλεσμα πρέπει να αλλάξετε εντελώς αυτή τη διαδικασία. Κατ' αρχάς πρέπει να πείσετε τους εκπαιδευτικούς ότι πρέπει να εκπαιδευτούν. Να πείσετε τους εκπαιδευτές τους ότι πρέπει να τους εκπαιδεύσουν και να ορίσετε ένα πολύ αυστηρό σύστημα ελέγχου όλης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Το να βάλετε απλώς κάποιες εξετάσεις πιστοποίησης δεν λέει απολύτως τίποτα γιατί ξέρετε πολύ καλά τι θα γίνει. Μπορείτε όμως να απαιτήσετε από τον εκπαιδευτικό που έχει επιμορφωθεί να είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις του κατά την εργασία του και να το ελέγχετε αυτό. Κατόπιν πρέπει να ξεχάσετε την λογική σεμιναρίων 500 ωρών που ένας εισηγητής διαβάζει φωναχτά ένα ή περισσότερα βιβλία και το ακροατήριο (αν υπάρχει) βρίσκεται στην αγκαλιά του Μορφέα. Το 2010 η εκπαίδευση δεν μπορεί πλέον να γίνεται σε μαυροπίνακα ούτε είναι απαραίτητο να γίνεται μέσα σε αίθουσες διδασκαλίας. Τα εργαλεία που υπάρχουν είναι πολλά και μπορούν να κάνουν την εκπαίδευση μια πολύ όμορφη εμπειρία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε την πρόθεση να εκπαιδεύσετε τους εκπαιδευτικούς και όχι να πετάξετε χρήματα σε μια διαδικασία για να μπορείτε να λέτε ότι κάνατε επιμόρφωση.