• Σχόλιο του χρήστη 'Τσίκος Δημήτρης' | 9 Ιουνίου 2010, 15:33

    Σε αρκετά σημεία σημεία συμφωνώ με το σχόλιο της Άννας Ζουρνά. Κάνω αυτό το σχόλιο  έχοντας την εμπειρία και του επιμορφούμενου ( σαν εκπαιδευτή) , αλλά και του επιμορφωτή στα σεμινάρια των εκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης.( Μηχανολογικό Σχέδιο με Η/Υ)-Autocad Πριν φτάσει κανείς στις μεθόδους , πρέπει να θέλει πραγματικά να επιμορφωθεί , αποδεχόμενος ότι έχει ελλείψεις Ξεκινώ από την εμπειρία του  επιμορφούμενου εκπαιδευτή;; Αρκετοί συνάδελφοι δεν ήθελαν πραγματικά να επιμορφωθούν. Για διαφορετικούς λόγους είχαν κάνει αίτηση και επιλέχθηκαν. Ήρθε και η παντελής έλλειψη οργάνωσης στη ΣΕΛΕΤΕ ΑΘΗΝΑΣ (χώροι Διδασκαλίας, εργαστήρια, απαράδεκτοι επιμορφωτές εκπαιδευτικών κ.λ.π) και έδεσε το γλυκό. Το πιο τρελό σε αυτή την ιστορία ήταν ότι κάποιοι συγγραφείς των σημειώσεων( παρεμπιπτόντως ήταν σε καλό επίπεδο), ήταν και επιμορφούμενοι!!!!!! Το θετικό όμως ήταν η συναναστροφή με αρκετούς καθόλα άξιους εκπαιδευτικούς, η ανταλλαγή καλών πρακτικών και μεθόδων δουλειάς στα σχολεία μας. Για τον τελευταίο λόγο  άξιζε και η παρακολούθηση 'Επειτα κλήθηκα να μεταδώσω τις γνώσεις που απέκτησα;;;;-(Ευτυχώς γνώριζα αρκετά καλά το λογισμικό πριν επιμορφωθώ!!!!) Ομοίως κάποιοι συνάδελφοι επιθυμούσαν πραγματικά να επιμορφωθούν, ενώ άλλοι μάλλον βαριεστημένα συμμετείχαν και τέλος άλλοι για τα 200 ευρώ!!! Τελειώνοντας θέλω να επισημάνω ότι όποιος θέλει να επιμορφώνεται πραγματικά( δεν σταματά η εξέλιξη) σίγουρα το πετυχαίνει. Οι μέθοδοι βοηθούν, περισσότερο όμως η πραγματική επιθυμία Σαν καλύτερη μέθοδο προτείνω, σεμινάριο με ομάδες εργασίες (2-3 άτομα) , κατάλληλο εκπαιδευτή(εδώ δύσκολα τα πράγματα), και εφαρμογή σε διδασκαλίες μέσα σε τάξη για περισσότερες από 1 φορές