• Σχόλιο του χρήστη 'Μ. Τερζάκη' | 9 Ιουνίου 2010, 16:38

    Κίνητρα για συμμετοχή είναι: η ανταπόκριση του προγράμματος σε πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες (άρα, νομίζω ότι πρέπει να δοθεί βαρύτητα στην διερεύνηση των αναγκών των επιμορφούμενων), ο ρεαλιστικός σχεδιασμός της επιμορφωτικής δράσης και ο ρεαλισμός στο περιεχόμενό του (προσαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα), η "ποιότητα" των επιμορφωτών, η εξασφάλιση της ενεργητικής συμμετοχής των επιμορφούμενων (εκπαίδευση ενηλίκων), η αξιολόγηση της συμμετοχής (εργασίες, εξετάσεις, πιστοποίηση ουσιαστική), και η αίσθηση ότι κάτι που σχεδιάζεται θα έχει μια συνέχεια (ομάδα υποστήριξης, εκπαιδευτική πλατφόρμα, ομάδα εποπτείας, επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων, ανατροφοδότηση, κλπ).