Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 04 – Σειρά κατάταξης − ΠροσλήψειςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 2 Απριλίου 2017, 17:06
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
NAI ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. Η ΕΝΙΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ -Η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ- ΚΟΙΝΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.