• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτος Λουκάς' | 9 Ιουνίου 2010, 17:11

    Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, όπως η πλειονότητα των συναδέλφων μου. Γιατί οι εμπειρίες μας έχουν δείξει και άλλες φορές πως τέτοια; μεγαλόπνοα σχέδια έμειναν στα χαρτιά σε κάποια συρτάρια. Υπήρξαν κι άλλες προσπάθειες πχ αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης, τόνοι χαρτιού χρησιμοποιήθηκαν και γράφτηκαν, συμπεράσματα μύρια τα οποία στη συνέχεια πετάχτηκαν ή κελίστηκαν σε κάποιες ντουλάπες. Ένα παράδειγμα δίνω, κοντά στο 2000 μια ανάλογη μελέτη έδωσε το εξής αποτέλεσμα: η μεγάλη πλειονότητα των απουσιών τις οποίες πραγματοποιούν οι μαθητές είναι ψεύτικες ή εικονικές. Αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε κανείς να εφραμόσει ένα -χρηματοσοτούμενο- πρόγραμμα στο οποίο κάθε συμμετέχων αμοίφθηκε με 200.000 δρχ και οι Σύμβουλοι με 1 εκατομ, δρχ για να καταλήξει σ' ένα τέτοι ...εκκωφαντικό συμπέρασμα. Αρκεί να ρωτούσε κανείς ΕΝΑΝ γραμματέα σχολείου ή ΕΝΑΝ υπεύθυνο καθηγητή τμήματος σχετικά. Αλλά ακόμα και μετά από αυτή την "διαπίστωση" τι έγινε; Οι απουσίες των μαθητών αυξάνονται προοδευτικά και το Υπουργείο σας συνηγορεί προς αυτό. Να γιατί οι καθηγητές είμαστε επιφυλακτικοί απέναντί σας, απέναντι στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση.